۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۹۷۶۱۰
به مناسبت ولادت حضرت زینب؛

از پرستاران گروه پدافندهوایی حضرت معصومه تجلیل شد

از پرستاران گروه پدافندهوایی حضرت معصومه تجلیل شد
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) در بهداری از پرستاران یگان تجلیل شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) وروز پرستار با حضور فرماندهی محترم گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در بهداری از پرستاران یگان تجلیل شد.

در این مراسم سرهنگ نعمت محسنی زرین ضمن عرض تبریک ولادت حضرت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: باعث خوشبختی ماست که پیرو دینی هستیم که الگوهایی را به ما معرفی کرده که از بهترین،نجیب ترین و مهربانترین انسان ها هستند و یکی از این الگوها حضرت زینب(س) می باشد، ایشان الگوی صبر ، شکیبایی، وفاداری و ولایتمداری هستند و تکمیل کننده قیام حضرت اباعبدالله(ع) می باشند و به درستی بنیانگذارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با تصمیمی حکیمانه روز ولادت حضرت زینب(س) را روز پرستار نام گذاری کردند.

فرمانده گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) ضمن برشمردن ویژگی های پرستاران در خصوص نقش آن ها در مبارزه با بیماری منحوس کرونا افزود: پرستاران ویژگی های انسانی بارزی دارند که می توان به صبر وشکیبایی تخصص و تعهد آن ها اشاره کرد که البته این ویژگی ها درطول ایامی که بشریت گرفتار ویروس منحوس کرونا شد بیشتر مورد توجه قرار گرفت وزحمات و ایثارگری و جانفشانی آن ها دیده شد که جا دارد به بهترین نحو از آن ها تقدیر شود.

در پایان این مراسم از پرستاران وکارکنان بهداری یگان با اهدا هدیه ولوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات