۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۹۷۱۶۷
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:

بقای دین مدیون تلاش علمی حوزه‌های علمیه و روحانیت است

بقای دین مدیون تلاش علمی حوزه‌های علمیه و روحانیت است
لرستان- حجت الاسلام حسینی مازندرانی به نقش و حضور روحانیت بین مردم و در عرصه های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: بقای دین مدیون تلاش علمی حوزه‌های علمیه و روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی، در مراسم گرامیداشت آیت‌الله عباسعلی صادقی که با حضور فرماندهان و مدیران ارشد نیروهای مسلح در نیروی انتظامی لرستان برگزار شد، گفت: فقها و مراجع شیعه در طول تاریخ از پاسداران اصلی دین و مذهب و پناهگاه محکم و استوار مردم در برابر ظلم و ستم ظالمان و ستمکاران بوده‌اند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه مهم‌ترین عامل قدرت سیاسی روحانیت، پایگاه وسیع مردمی آنها است، افزود: روحانیت و مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه در طول زمان توانستند دین را حفظ و تبیین کنند و اگر زحمات حوزه‌های علمیه از آغاز تا امروز نبود، یقیناً از دین و حقایق دینی چیزی باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه بقای دین مدیون تلاش علمی حوزه‌های علمیه و روحانیت است، خاطرنشان کرد: نمونه آن را می‌توان در مجاهدت علمی و سیاسی مرحوم آیت الله عباسعلی صادقی مشاهده کرد.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی عنوان کرد: آیت الله صادقی در استان لرستان توانستند به معنای واقعی دین و روحیه دینی را در بین مردم تقویت و  فکر جامعه را نسبت به نهضت حضرت امام خمینی (ره) هدایت کنند.

وی بیان کرد: امروز حوزه‌های علمیه و مراجع معظم تقلید مثل کوه پشت سر نظام و رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ایستاده‌اند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی عنوان داشت: فضلای بزرگ شخصیت‌های عالی در زمینه‌های علمی، سیاسی و هر جایی که نظام و رهبری انقلاب احتیاج به پشتیبانی داشته باشد باکمال قوت و شهامت و به کوری چشم دشمنان، وظیفه و رسالت خویش را انجام خواهند داد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات