۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۹۱۷۹۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

۴۰۰ روحانی در پویش مردمی «مهرواره اوج» شرکت دارند

۴۰۰ روحانی در پویش مردمی «مهرواره اوج» شرکت دارند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کارگر گفت: بیش از 400 روحانی و امام محله در پویش مردمی مهرواره اوج کرمانشاه شرکت کرده اند و در اکنون در حال انجام برنامه های هدف گذاری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی کارگر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول در سخنانی اظهار داشت: در بسیاری از مواقع و رویدادهای مهم تصمیمات رهبری همواره کارگر بوده است به نحوی که در بسیاری از عرصه فرمایشات و رهنمودی ایشان ما را به موفقیت رسانده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بحث کرونا هم تمام ملت ایران شاهد تصمیمات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بودیم، معظم له برای کاستن از فشارهای این ویروس منحوس بر جامعه دستور بر اجرای رزمایش کمک های مومنانه و همدلی در کشور را دادند که این طرح بسیار مثمرثمر بود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی نیز با اجرای طرح «مهرواره اوج» به خواست رهبری معظم انقلاب اسلامی لبیک گفت و این طرح در سطح استان کرمانشاه با تمام قوت آغغاز گردید.

حجت الاسلام کارگر در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: طرح مهرواره اوج با همکاری و تعامل مساجد و امامان محلات صورت می گیرد بدین گونه که مشکلات مردم در این محلات توسط خود مردن شناسایی می شود و پس از آن اقدامات لازم در جهت برطرف کردن آن صورت می گیرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همچنین در این طرح انسان دوستانه شاهد حضور بسیاری از خیرین و نیکوکاران استان کرمانشاه هستیم که با کمک های ما بخش اعظمی از مشکلات را برطرف می کنند.

وی اظهار داشت: با آغاز طرح مهرواره اوج بیش از 400 روحانی و امام محله در این پویش مردمی در استان کرمانشاه شرکت کرده اند و در اکنون در حال انجام برنامه های هدف گذاری هستند.

حجت الاسلام کارگر زمان برگزاری طرح مهرواره اوج در کرمانشاه را تا 13 آبان ماه سالجاری عنوان کرد و گفت: در طرح مهرواره اوج برنامه های متعالی بسیاری همانند جلب مشارکت مردم، بالا بردن سطح حضور امامان ملات و... مدنظر می باشد./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات