۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۶۹۱۰۶۰
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

حوزه علمیه نباید تبدیل به یک سیستم استخدامی شود

حوزه علمیه نباید تبدیل به یک سیستم استخدامی شود
سیستان و بلوچستان ـ حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: حوزه علمیه نباید تبدیل به یک سیستم استخدامی شود هر چند که حضور در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در دیدار حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین فاضل؛ مسؤول تربیت مدرس حوزه‌های علمیه کشور و حجت الاسلام و المسلمین غیبی مسؤول بازرسی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور گفت: در گذشته به طور مکرر بیان کردیم که حوزه علمیه نباید تبدیل به یک سیستم استخدامی شود هر چند که حضور در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها حائز اهمیت است اما کار در حوزه علمیه دارای اولویت بیشتر است.

امام جمعه زاهدان افزود: طلاب حوزه علمیه باید از روحیه معنوی و بینشی برخوردار بوده واهل معامله با خدا باشند زیرا در این صورت دغدغه جذب و استخدام ندارند و در تمامی عرصه‌ها قابل استفاده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی بیان کرد: برخورداری از نیروهای شایسته کلید حل مشکلات است و هر جا که مدیر و اساتید با انگیزه و موفق داشته‌ایم به خوبی ایفای نقش کرده‌اند و باید توجه داشت که پرورش مدرس علمی و تربیتی مهم است که این کار نیازمند فعالیت مستمر و درازمدت است.

وی ادامه داد: مقایسه وضعیت مدارس علمیه استان در شرایط حال حاضر با گذشته نشانگر پیشرفت‌هایی است اما باید بدانیم که نبود نیروی مناسب باعث کند شدن کار خواهد شد./1400/د۱۰۱/

ارسال نظرات