۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۸۷۲۷۷
امام جمعه موقت کاشان:

استکبار جهانی با ارائه الگوهای ضد دین در پی گمراه‌سازی مردم است

استکبار جهانی با ارائه الگوهای ضد دین در پی گمراه‌سازی مردم است
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه استکبار جهانی برای مقابله با دین برنامه دارد، گفت: دشمن برای ایجاد انحراف میان مردم جای معروف و منکر را عوض می کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار ظهر امروز در مراسم عزاداری امام سجاد(ع) که در مسجد آیت الله رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: یکی از ویژگی‌های کفار این است که وقتی بین دو راهی ارزش‌های انسانی و دینی و همچنین مسائل مادی و پست و مقام و هوا نفس قرار می‌گیرند تا یکی یرا انتخاب کنند، دنیا را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: خداوند در قرآن رها کردن آخرت و دنیاطلبی و دنیا پرستی را مذمت کرده است، ضمن اینکه رها کردن دنیا برای رسیدن به آخرت نیز مذمت شده است و اسلام هر دو را مردود دانسته است.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه کسی که دنیا را برای آخرت و یا آخرت را برای دنیا رها کند ضرر کرده است، تصریح کرد: اسلام برای انسان هم دنیا و هم آخرت را در نظر گرفته است، به این صورت که از دنیا برای رسیدن به درجات والای آخرت استفاده کند.

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: انسان باید بهترین استفاده را از دنیا برای رسیدن به بهترین درجات آخرت استفاده کند تا هم دنیا را داشته باشد و هم آخرت را داشته باشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: هدف نهایی انسان نباید فقط دنیا باشد و کسی که دنیا را برای رسیدن به آخرت رها کند راه را اشتباه رفته است، چون کسی که دنیا را نداشته باشد آخرت را هم نخواهد داشت.

به گفته وی انسان باید از دنیا به عنوان وسیله و ابزاری برای رسیدن به آخرت استفاده کند، چرا که بدون دنیا نمی‌توان به آخرت رسید.

امام جمعه موقت کاشان علت مذمت دنیا پرستی و رها کردن آخرت را سبب رها کردن دین دانست و افزود: کسی که دین نداشته باشد برای رسیدن به دنیا به دیگران ظلم و ستم می‌کند.

وی افزود: امروز نیز استکبار جهانی و دشمنان دین اسلام به دنبال دنیا و دنیا طلبی و سلطه و ثروت هستند و خود را کدخدای دنیا می‌دانند و برای همین است که دین را از سیاست جدا می‌دانند و با اسلام و قرآن مبارزه می‌کنند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز آمریکا و استکبار جهانی با دین خواهی مردم از طریق گسترش خرافات، ترویج فرهنگ غرب، گسترش فساد و القای شبهه و انواع ترفند‌های سیاسی و بدعت‌ها مقابله می‌کند و به دنبال انحراف مردم از دین است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمنان اسلام و نظام با تبلیغات انحرافی گسترده جای معروف را با منکر عوض می‌کنند تا همه به انحراف بکشانند.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه دشمن در تبلیغات خود بدحجابی و حرام خواری را حلال جلوه می‌دهد تا مردم را منحرف کنند، افزود: استکبار جهانی برای مقابله با دین برنامه دارد و با ایجاد بدعت ها، مفاسد، خرافات، ایجاد شبهه و ارائه الگو‌های ضد دین به دنبال گمراه کردن مردم از مسیر دین است./۱۳۰۷/پ210/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات