۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۸۷۱۸۹
حجت الاسلام نیک بین در گفت‌وگو با رسا:

نظارت مجلس سبب سرعت بخشی فعالیت های اجرایی دولت خواهد شد

نظارت مجلس سبب سرعت بخشی فعالیت های اجرایی دولت خواهد شد
حجت الاسلام نیک بین بر ضرورت هم افزایی مجلس انقلابی و دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: نظارت مجلس شورای اسلامی بر کابینه سبب سرعت بخشی فعالیت‌های اجرایی دولت خواهد شد.

حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به معرفی کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم از سوی آیت الله رئیسی گفت: وظیفه رییس جمهور معرفی وزیران کارآمد با دقت کافی بوده و وظیفه مجلس شورای اسلامی نیز بررسی دقیق کارنامه و سابقه کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام نیک بین بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق ملاک ها و معیارهای مدیریتی و کارآمدی، صلاحیت وزیران پیشنهادی رییس جمهور را بررسی می کنند و در صورت صلاحدید رأی اعتماد به آنها خواهند داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وظیفه قانونی خود کوتاه نخواهد آمد، از این رو کارنامه و برنامه وزیران را به طور دقیق بررسی می کنند و پس از آن به آنها رأی اعتماد خواهند داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت هم افزایی و همکاری میان مجلس انقلابی و دولت قوی و مردمی سیزدهم تأکید کرد و افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی درصدد دستگیری و همکاری با قوه قضاییه، قوه مقننه و نهادهای نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه نظارت مجلس شورای اسلامی سبب سرعت بخشی فعالیت های اجرایی دولت خواهد شد، ابراز داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق وظیفه قانونی خود بر اعضای کابینه و هیأت دولت نظارت خواهند کرد تا اینکه جلوی فسادها و رانت های غیرقانونی در دستگاه های دولتی را بگیرند.

ارسال نظرات