۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۸۶۵۵۴
مدیر رادیو معارف:

رادیو محرم با پیام آیت الله جوادی آملی آغاز به کار می‌کند

رادیو محرم با پیام آیت الله جوادی آملی آغاز به کار می‌کند
کاویانی گفت: رادیو محرم با پیام آیت الله جوادی آملی به صورت سراسری و شبانه روزی آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مسعود کاویانی، مدیر رادیو معارف و محرم ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و روز مدافعان حرم گفت: امروز برای پنجمین سال پیاپی رادیو سراسر محرم آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا محدود و محصور نیست، گفت: همچنان بعد از قرن ها نام و فرهنگ عاشورا زنده و جاری است.

مدیر رادیو محرم بیان کرد: یکی از برنامه های برای عزاداری برای معرفت افزایی و ترویج عزاداری صحیح بود که در این پنج سال رادیو محرم در زمینه فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند عزداری امام حسین(ع) را تحریف کنند، افزود: از حیث محتوا و ساختار عزداری ها دچار تحریفات شده، از این رو رادیو محرم با بصیرت افزایی و معرفت افزایی خط بطانی بر تحریفات عزاداری خواهد کشید.

وی با بیان اینکه سه هزار هیئات به سبب شیوع کرونا تعطیل شده، افزود: رادیو محرم درصدد است که هر خانه را به یک حسینیه تبدیل کند.

کاویانی بیان کرد: امروز ساعت هجده رادیو محرم با پیام آیت الله جوادی آملی به صورت سراسری و شبانه روزی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه رادیو محرم گفت: در این رادیو هر شب ارتباط مستقیم با مراکز استان ها برای پوشش عزداری های اقوام و قومیت های مختلف برقرای می شود.

کاویان با بیان اینکه امسال نیز در رادیو محرم به محتوا و معرفت افزایی توجه ویژه ای شده، گفت: قطعات سخنان علما، بزرگان و سخنران مشهور گلچین شده که در ساعت مختلف پخش خواهد شد.

مدیر رادیو محرم بیان کرد: امسال توجه ویژه ای به عزاداری نونهالان و نوجوانان شده است و از مداحی نوجوانان بهره خواهیم برد.

وی با بیان اینکه در این رادیو از پانزده لهجه و گویش محلی بهره خواهیم برد، گفت: قطعات مداحی ۵۹ مداح معروف و سرشناس کشور و همچنین سخنان ۴۷ سخنران مذهبی استفاده خواهیم کرد.

کاویانی با بیان اینکه  امسال توجه ویژه نسبت به امر مقتل خوانی در رادیو محرم شده، افزود: بیش از چهل هزار قطعه مداحی و سخنرانی گلچین و انتخاب شده، که ۲۸۰۰۰ قطعه مداحی و همچنین ۶۶۰ قطعه سخنرانی پخش خواهد شد.
ارسال نظرات