۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۸۱۷۷۸
امام جمعه موقت اهواز:

عزت امروز و فردای ما در گرو ائتلاف با امام خمینی است

عزت امروز و فردای ما در گرو ائتلاف با امام خمینی است
لرستان - حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه دنیا انقلاب اسلامی ایران را با نام خمینی می شناسد، گفت: عزت امروز و فردای ما در گرو ائتلاف با امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا حاجتی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی ( ره) در مصلی الغدیر خرم آباد، گفت: انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی(ره) در دنیا شناخته شده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه حیات و عزت امروز و فردای ما در گرو ائتلاف با حضرت روح الله است، افزود: کسی که می‌خواهد با انقلاب رهرو باشد باید در ائتلاف با امام خمینی(ره) بوده و ایشان را باور کند.

وی با اشاره به اینکه امروز آنهایی که از امام بریده و از انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌اند و به آغوش آمریکایی ها رفته اند با نیت های مختلف رعایت ظاهر می کند، تصریح کرد: این افراد باید بدانند با ائتلاف با امام راحل به یگانگی خواهیم رسید.

امام را باید شناخت و معرفت ایشان را درک کرد

حجت‌الاسلام حاجتی با تأکید بر تبیین سیره امام راحل بین نسل امروز ادامه داد: جوانانی که امروز امام خمینی(ره) را درک کنند و واقعیت را بفهمند راه نورانی را طی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل نسخه برگردان معانی قرآن است، گفت: باید فتوحات امام خمینی(ره) ذکر شود و نسل امروز را با آرمان های امام آشنا کرد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) آغازی بر یک موج جدید خداشناسی در دنیا بود، بیان کرد: این ایام فرصتی برای بیان از فضایل اخلاقی امام راحل است.

امام خمینی تاریخ ساز است

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه امام(ره) تاریخ ساز است، اظهارداشت: امام خمینی(ره) دنیای ملحدانه را به دنیایی تغییر داد که به خدا اعتقاد دارد، اکنون دنیا ایران را با نام خمینی می‌شناسد و از زمانی که ظهور کرد دشمنان متوجه شدن این انقلاب مربوط به ایران نیست بلکه یک دعوت جهانی دارد./9451/



ابراهیم بهروج
ارسال نظرات