۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۶۷۶۶۶۸
مدیر مدرسه امام کاظم:

تربیت طلاب موفق مستلزم کار مجاهدانه است

تربیت طلاب موفق مستلزم کار مجاهدانه است
حجت الاسلام والمسلمین گلی شیردار گفت: تربیت طلاب موفق و کشف استعداد ها مستلزم کار مجاهدانه است و تربیت شاگردان ارزنده با کار شبانه روزی ممکن است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ محمدحسن گلی شیردار مدیر مدرسه علمیه امام کاظم(ع) در مراسم گردهمایی اساتید این مدرسه با اشاره به پیام تصویری حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت ایشان با وجود حال نامساعد و کسالتی که داشتند قبول زحمت کردند و پیام تصویری در تقدیر از اساتید صادر کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام کاظم با اشاره به جایگاه اساتید حوزه علمیه اظهار داشت: برنامه جامع، دانش پژوهان زنده و پرتلاش، اساتید با تجربه روشمندی القاء معلومات علمی، چهار شاخصه ارتقاء علمی هر نهاد علمی است.

وی بیان داشت: ما شاهدیم که برخی از مدارس علمیه دارای برنامه های خوبی هستند اما آنچه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است وجود اساتید شایسته است.

وی افزود: استاد نقش برجسته ای در شکوفایی دانش پژوهان دارد و شناخت استعداد ها کار آسانی نیست و این اساتید بزرگ بوده‌اند که در گذشته تا عصر حاضر توانسته اند انسان های بزرگی را تربیت کند.

حجت الاسلام گلی شیردار عنوان داشت: با تلاش اساتید افرادی نظیر حضرت امام تربیت شده‌اند وجود این افراد مرهون تلاش‌های مخلصانه آنهاست.

مدیر حوزه علمیه امام کاظم(ع) گفت: آنچه برای تربیت طلاب موفق لازم است این است که اساتید برای شاگردان خود وقت بگذارند و شکوفایی استعدادها با کار مجاهدانه صورت می گیرد و تربیت شاگردان ارزنده مستلزم کار شبانه روزی است و این باعث می شود تا حاصل کار ماندگار شود./1399/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
حال نظام از این مصلحت اندیشی ها رو به اغماء میرود
0
0