ارگان های تبلیغی در زمینه رفع موانع تولید به میدان وارد شوند
حجت الاسلام احمد دانشزاده پژوهشگر حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،ضمن تاکید بر اهمیت شعار سال، گفت: لازم است ارگانهای تبلیغی و تبلیغاتی از جمله صدا و سیما تلاش بیشتری برای تحقق عملی شعار سال یعنی رفع موانع تولید انجام دهند.
محقق حوزه علمیه ادامه داد: دستگاه های فرهنگی باید با توضیح راهکارهای تحقق و تسریع در زمینه تولید، مسئولین مربوطه و به تبع مردم را به این مطلب سوق دهند.
وی بیان کرد: این از وظایف نهادهای فرهنگی است که با تبلیغ فوائد جهش تولید از جمله فراهم شدن اشتغال، تحقق خودکفایی و بالا رفتن کیفیت اجناس ایرانی، اعتماد به اجناس ایرانی را بالا برده و موجب پیشرفت اقتصاد کشور و عملی شدن اقتصاد مقاومتی شوند.
حجت الاسلام دانشزاده با اشاره به این که وقتی تولید از جهت کیفیت و کمیت ارتقا پیدا کرد صادرات اجناس ایرانی نیز به سهولت انجام می شود، افزود: نمونه بارز تولید تولید واکسن ايرانی کرونا میباشد که فعلا چند کشور جهت تهیه آن از جمهوری اسلامی ایران مذاکراتی انجام داده و بعضی نیز در صف مذاکره جهت تهیه آن از ایران می باشند.
این محقق حوزه در پایان گفت: اگر نهادهای تبلیغاتی از جمله صدا و سیما تلاش بیشتری در تبیین و توضیح شعار سال می کردند؛ امروز شاهد شکوفایی بیشتری در اقتصاد کشور و اشتغال جوانان بودیم و امیدواریم که هرچه زودتر این امر تحقق یابد.