۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۶۳۱۰۴
در پی هتاکی نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر؛

نوای لبیک یا رسول الله در استان چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد

نوای لبیک یا رسول الله در استان چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد
چهارمحال و بختیاری - نمازگزاران جمعه در چهارمحال و بختیاری با حضور در اجتماع محکومیت اهانت به ساحت پیامبر (ص) خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نمازگزاران جمعه در استان چهارمحال و بختیاری با حضور در اجتماع محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) و با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و لبیک یا رسول الله (ص) بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند.

تجمع کنندگان در این مراسم با در دست داشتم پرچم‌های یا «محمد رسول الله» و با فریاد «صلی علی محمد درود بر محمد» و «لبیک یا پیامبر» ضمن محکومیت اقدام قبیح توهین به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) و کتاب آسمانی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهیدان بیعتی دوباره کردند.

شهرکرد مرکز استان نیز امروز مملو از کسانی بود که با عشق و ارادت به ائمه معصومین (ع) گردهم آمده بودند تا نشان دهند دشمنان و استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و این موضوعی نیست که ملت ایران اسلامی و شیعیان اسلام به این راحتی از آن عبور کنند.

در این اجتماع پرشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ضمن محکوم کردن این اقدام شیطنت آمیز دشمن افزود: نظام سلطه به روز‌های پایانی استبداد خود نزدیک شده است؛ باید همه ممالک اسلامی این حرکات وهن آمیز و زشت را که نوعی توهین به مقدسات بوده را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان غربی نظام انقلاب اسلامی از اسلام ناب محمدی در هراسند، گفت: دشمنان اسلام با اقدامات مذبوحانه خود در صدد برانگیختن احساسات پاک مسلمان جهان هستند و در این راه برای رسیدن به اهداف پلید خود توهین به مقدسات را در پیش گرفته اند.

گفتنی است اجتماع نمازگزاران جمعه استان در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در ۲۴ میعادگاه نماز جمعه استان به صورت همزمان پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد./۹۴۵۷/پ210/ب1
ارسال نظرات