۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۶۳۰۱۵
نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

اهانت به ساحت پیامبر، عمق کینه و خباثت غرب در برابر عظمت اسلام ناب

اهانت به ساحت پیامبر، عمق کینه و خباثت غرب در برابر عظمت اسلام ناب
مازندران - امام جمعه ساری، اهانت به ساحت پیامبر اسلام را گناهی نابخشودنی دانست و گفت: دولت های اسلامی باید قاطعانه در برابر این هتاکی ها بایستند و بر سر غرب فریاد بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ مردمی در محکومیت اهانت وقیحانه به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص)  که با رعایت پروتکل های بهداشتی در امامزاده یحیی(ع) ساری برگزار شد، با محکوم کردن اقدام گستاخانه این نشریه فرانسوی، آن را نشان دهنده عناد و کینه توزی غرب در برابر اسلام ناب دانست.

وی با بیان این که دشمنی و کینه توزی غرب در برابر اسلام ناب و پیامبر رحمت با این اقدام نشریه فرانسوی آشکارتر شد، افزود: حمایت سیاست مداران فرانسوی در این اقدام نشریه هتاک چهره دروغین غربی ها را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که اهانت و جسارت به مقادسات دینی به بهانه آزادی بیان حرف باطلی است که از سوی ملت های مسلمان جهان محکوم است، خاطرنشان کرد: این گونه اظهار نظرها نشان دهنده حقارت و بدبختی غرب در برابر عظمت اسلام ناب در جهان است.

امام جمعه ساری با بیان این که این اقدام شنیع نشریه هتاک فرانسوی قلوب ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان را جریحه دار کرده است، افزود: پیامبر گرامی اسلام تنها متعلق امت اسلامی نیست بلکه سایر ادیان و مذاهب الهی نیز برای ایشان احترام و علاقه بسیاری قائل هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که پروژه هتاکی و جسارت غرب علیه اسلام و امت اسلامی سال ها است که وجود دارد و این تراژدی هتاکانه هر از چند گاهی برای انحراف افکار عمومی جهان مطرح می شود، خاطرنشان کرد: به طور حتم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی پشت پرده این هتاکی و جسارت آشکار هستند.

وی با بیان این که این اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی ادعای دروغین غرب در خصوص احترام به ادیان و مذاهب الهی را ثابت کرد، افزود: این حرکت ضد دینی عمق کینه و خباثت غرب نسبت به ادیان و مذاهب الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که غربی ها نمی توانند با این اقدامات هتاکانه خود ذره ای از جایگاه و عظمت اسلام ناب و پیامبر رحمت و مهربانی در جهان بکاهند، تصریح کرد: امروز دنیای غرب در باتلاق فساد و بحران های اخلاقی و اجتماعی فرو رفته و برای رهایی از این باتلاق راهی جز بازگشت به دین و معنویت ندارند.

وی با اشاره به این که به طور حتم در پس پرده این هتاکی اهداف سیاسی نهفته است، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز در پیام خود اشاره فرمودند، غربی ها نمی توانند با این گونه اقدامات خود اذهان عمومی ملت ها را نسبت به جنایت های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه منحرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز اسلام ناب از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است و در قلب اروپا و آمریکا گسترش یافته است، ادامه داد: غرب نمی تواند با اهانت و جسارت به مقدسات دینی و ساحت نبی مکرم اسلام جلوی گسترش اسلام خواهی را در جهان بگیرد.

وی با اشاره به شکست سیاست های فریبکارانه و دروغین غرب در جهان به ویژه منطقه خاورمیانه تصریح کرد: این کینه توزی ها و عنادورزی های آشکار نتیجه شکست های متعدد سیاست های غربی در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که جسارت و اهانت به مقدسات دینی و مسلمانان جهان آزادی بیان نیست، افزود: امروز وقت آن رسیده کشورهای اسلامی با پایان دادن به سکوت خود در برابر غرب به وظیفه تاریخی خود در برابر اسلام، پیامبر رحمت و مهربانی و اهل بیت(ع) عمل کنند.

امام جمعه ساری، اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلامی را گناهی نابخشودنی دانست و تصریح کرد: دولت های اسلامی باید قاطعانه در برابر این هتاکی ها بیاستند و بر سر غرب فریاد بزنند./950//210/خ

ارسال نظرات