۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۶۲۶۲۹
معاون امور حوزوی سازمان مدارس صدرای کشور:

تکمیل زنجیره تربیتی افق آینده مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا است

تکمیل زنجیره تربیتی افق آینده مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا است
خراسان شمالی- معاون امور حوزوی سازمان مدارس صدرا گفت: با تأسیس مدارس ابتدایی علوم و معارف اسلامی به دنبال تشکیل زنجیره تربیتی در مدارس کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی سیرت، معاون امور حوزوی سازمان مدارس صدرا، امروز در بازدید از مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در خراسان شمالی، گفت: با تأسیس مدارس ابتدایی علوم و معارف اسلامی به دنبال تشکیل زنجیره تربیتی در مدارس کشور هستیم و افق آینده این مدارس را بسیار روشن می‌بینیم.

وی اظهار داشت: والدین دانش آموزان برای تربیت بهتر و آشنایی فرزندانشان با معارف و علوم اسلامی و امید به آیندهٔ بهتر فرزندانشان، آن‌ها را در مدارس صدرا ثبت‌نام می‌کنند که بحمدالله عملکرد بسیار خوب این مدارس توانسته است رضایت‌مندی خانواده‌ها را جلب کند.

حجت‌الاسلام حسینی سیرت خاطرنشان کرد: دغدغه همه خانواده‌ها آموزش بهینه دانش آموزان همراه باتربیت اسلامی است و سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تلاش می‌کند تا بتواند این مدارس را به‌عنوان الگویی مناسب به دیگر مدارس کشور معرفی کند.

معاون امور حوزوی سازمان مدارس صدرا، تصریح کرد: ایجاد فضای سالم و تربیت محور، سیر تربیت اسلامی به خانواده‌های ایرانی و پرورش نیروهای انقلابی و کارآمد برای تصدی پست‌های کلیدی و مهم کشور از اهداف مهم تأسیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا است.

وی اظهار کرد: آموزش‌وپرورش متصدی ارتقاء سطح علمی و تربیتی دانش آموزان است، اما آن‌گونه که باید، نتوانسته است درزمینهٔ پرورش و تربیت اسلامی دانش آموزان مؤثر واقع شود.

حجت‌الاسلام حسینی سیرت با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن در آموزش‌وپرورش افزود: خلأ برنامه‌ریزی صحیح در امر پرورش نیروهای انسانی متعهد به اسلام و انقلاب، سازمان تبلیغات اسلامی را بر این داشت تا با راه‌اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در سرتاسر کشور بتواند به‌طور سیستمی دغدغه تربیت و پرورش نیروهای انقلابی را مرتفع کند.

وی تأکید کرد: عملکرد مناسب مدیران و معلمان مدارس صدرا در زمینهٔ ایجاد انگیزه قوی در دانش آموزان برای ارتقای سطح دانش علمی همراه باانگیزه‌های انقلابی و مذهبی برای کارسازی نیروهای انقلابی برای آینده کشور امری ضروری است و بحمدالله تاکنون خروجی‌های بسیار خوبی از این مدارس شاهد بوده‌ایم./9314//210/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات