۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۶۶۲۱۹۷
مدیر حوزه علمیه امام صادق بروجرد خبر داد؛

۱۵ شهریور، آغاز سال تحصیلی در حوزه علمیه امام صادق بروجرد

۱۵ شهریور، آغاز سال تحصیلی در حوزه علمیه امام صادق بروجرد
حجت الاسلام گودرزی از آغاز سال تحصیلی در حوزه خبر داد و گفت: امسال تحصیل در حوزه علمیه به صورت تلفیقی حضور و مجازی شروع می شود.

حجت الاسلام مجتبی گودرزی مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: سال تحصیلی در حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد از 15 شهریور ماه جاری آغاز می شود.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا کلاس های درسی حوزه به صورت تلفیقی مجازی و حضوری برگزار خواهند شد.

وی اذعان داشت: کلاس هایی که دارای جمعیت کمتری هستند، به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه علمیه حاضر خواهند شد و کلاس هایی که شلوغ هستند مجازی برگزار می شوند.

حجت الاسلام گودرزی بیان کرد: امید است هرچه زودتر شاهد از بین رفتن ویروس کرونا و ریشه کن شدن این ویروس باشیم و کلاس های درس حوزه نیز همچون دیگر سال ها حضوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه حدنصاب تشکیل یک کلاس در هر پایه ای 10 نفر است، ادامه داد: امسال با توجه به شرایطی که ویروس کرونا به وجود آورد، آمار داوطلبان ورود به حوزه نسبت به دیگر سال ها کاهش یافت و در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد موفق به جذب 12 طلبه جدیدالورود شدیم.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد بیان کرد: کلاس درس طلاب جدیدالورود به صورت حضوری برگزار می شود تا طلبه با فضای حوزه و شرایط تحصیلی به خوبی آشنا شود.

وی اظهار داشت: در هر شرایطی طلبه باید برای کسب علوم دینی و حوزوی تلاش و پشتکار داشته باشد و از توانمندی و علم اساتید نهایت بهره مندی را ببرد و باید فرصتی که در کلاس درس به صورت حضوری و یا غیرحضوری در اختیار طلبه قرار داده می شود، به بهترین شکل استفاده نماید./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات