۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۵۸۱۵۶
آیت الله دری نجف آبادی:

اطاعت از رهبر معظم انقلاب کلید پیروزی در برابر دشمنان است

اطاعت از رهبر معظم انقلاب کلید پیروزی در برابر دشمنان است
امام جمعه اراک با بیان اینکه اطاعت از رهبری، کلید پیروزی در برابر دشمنان است، گفت: اتحاد، همدلی، وحدت کلمه، انسجام ملی سبب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، تأکید کرد: انسجام ملی سبب نابودی دشمنان می شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه اطاعت از مقام معظم رهبری، کلید پیروزی در برابر دشمنان است، گفت: اتحاد، همدلی، وحدت کلمه، سبب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: سه قوه باید در کانون شرع و دین و اخلاق پشتیبان یکدیگر باشند و همچنین تحت نظر ولایت ولی امر و در چارچوب قانون و سیاست های کلان رهبری نقش آفرینی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی وحدت کلمه و یکپارچگی و اسلام عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز شاهد مشکلات متعددی در جامعه هستیم و ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباید تحت تاثیر این مشکلات قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز اطاعت از ولی مسلمین جهان کلید خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی در هر زمان بخوبی توانسته اند نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به ضرورت رعایت موارد بهداشتی به منظور جلوگیری از کرونا ویروس، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی باید با استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی دست‌ها زمینه قطع زنجیره انتقال این ویروس را در جامعه فراهم کنند.

اضافه کرد: امروزه شاهد تلاش های بی وقفه کادر درمان و آموزش پزشکی و به شهادت رسیدن این عزیزان در حوزه سلامت و درمان هستیم و باید با رعایت موازین بهداشتی تلاش کرد فشار از کادر درمان برداشته شود.

کاهش 9 درصدی رشد جمعیت در کشور

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به آغاز ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، گفت: خانواده ها باید امر ازدواج را جدی بگیرند و جوانان را به امر ازدواج یاری کنند.

آیت الله دری نجف آبادی عقب افتادگی جمعیتی در کشور را معضلی بزرگ دانست و بیان کرد: رشد جمعیت اکنون در کشور به ۹ دهم درصد کاهش یافته و دارابودن حداقل سه فرزند راهکار اصلی جبران این مهم است.

شایان ذکر بزرگداشت سالروز شهادت جوادالائمه (ع)  از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود./842/پ210/ق

ارسال نظرات