۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۶۵۶۵۸۳
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

لزوم برنامه ریزی منسجم و تأثیرگذار در عرصه عفاف و حجاب

لزوم برنامه ریزی منسجم و تأثیرگذار در عرصه عفاف و حجاب
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت برنامه ریزی مدون در عرصه حجاب و عفاف تأکید کرد و گفت: باید همواره برنامه های بلندمدت و میان مدت و کوتاه مدت تدوین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی،  عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی حجاب و عفاف که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: شوراهای متعددی در امور فرهنگی و در زمینه عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند که برهمین اساس شورای انقلاب فرهنگی وظایف همه دستگاه‌ها را در آیین‌نامه مفصلی ذکر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حجاب و عفاف شوراهایی که به گونه‌ای در امر عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند و وظایفی از جهت شرعی و اخلاقی و قانونی بر عهده آنان گذاشته شده است باید بر محوریت بنیاد عفاف و حجاب برنامه بلندمدت و میان مدت و کوتاه مدتی را مدون کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت برنامه ریزی منسجم و تأثیرگذار در عرصه عفاف و حجاب افزود: برنامه هفتگی عفاف و حجاب باید از سوی شورای برنامه ریزی حجاب و عفاف مورد توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: برنامه‌های عفاف و حجاب باید به گونه‌ای باشد که در عین اینکه سازمان ها و دستگاه ها برنامه های مخصوص به خود را اجرایی می‌کنند با هم افزایی بتوانند در امر عفاف و حجاب گام‌های رو به جلویی را بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: با برنامه ریزی و مدیریت در مسائل فرهنگی باید با وجود پیچیدگی هایی که دارند کیفیت را تبدبل به کمیت کنیم./9451/پ210/ق

ارسال نظرات