۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۶۵۵۱۹۲
امام جمعه الیگودرز مطرح کرد؛

ضرورت برخورد قاطع با گرانفروشی

ضرورت برخورد قاطع با گرانفروشی
امام جمعه الیگودرز به وجود مشکلات اقتصادی و فشارهای معیشتی اشاره کرد و گفت: راه مقابله با مشکلات اقتصادی برخورد قاطع با گرانفروشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رخدادهای اخیر آمریکا و نا کارآمدی دولت آمریکا در مسائل داخلی و خارجی گفت: اعتراضات اخیر در آمریکا نشان بیداری ملت ها است.

وی با بیان اینکه این رخدادها آغاز فروپاشی سلطه آمریکا و غرب است، افزود: ناکارآمدی دولت آمریکا در مسائل داخلی و خارجی بیانگر آغاز تحولات بزرگی در این کشور است.

حجت الاسلام سرلک ادامه داد: اعتراضات اخیر در آمریکا سرآغاز فرو ریختن سلطه آمریکا و غرب است و پس ‌لرزه‌های این زلزله بزرگ، گسل‌های یک فروپاشی را فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: نمی توان انتظار افول سریع آمریکا را داشت، اما روند فروپاشی از درون و بیرون سرعت خواهد یافت.

امام جمعه الیگودرز در ادامه بر ضرورت برنامه ریزی و مقابله با گرانی ها تأکید کرد و گفت: مسؤولان در این زمینه باید چاره اندیشی کنند و با کنترل قیمت ها جلوی مشکلات و فشارهای معیشتی گرفته شود.

وی تصریح کرد: مدیریت، برنامه ریزی و نظارت لازمه مقابله با گرانی ها و کاهش فشارهای اقتصادی بوده و متولیان امر در خدمت به مردم نباید کوتاهی کنند. با برخورد قاطع با سودجویان و مبارزه با گران فروشی باید بار مشکلات اقتصادی از دوش مردم برداشته شود./9451/ت210/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات