۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۵۳۱۵۷
با حضور اساتید برجسته حوزوی؛

نخستین دوره آموزش مجازی امام شناسی برگزار می‌شود

نخستین دوره آموزش مجازی امام شناسی برگزار می‌شود
نخستین دوره آموزش مجازی امام شناسی ویژه طلاب سراسر کشور با حضور آیات مدرسی یزدی، میرباقری و حجت الاسلام سبحانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نخستین دوره مجازی امام شناسی ویژه طلاب سراسر کشور خبر داد و گفت: این دوره به همت مؤسسه معارف امامت اهل بیت(ع) یزد با همکاری مراکز مدیریت حوزه استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان برگزار می شود.

مدیر عامل مؤسسه معارف امامت اهل بیت(ع) یزد ادامه داد: دوره مجازی امام شناسی در شش جلسه دو ساعتی با موضوع ضرورت شناخت مقامات اهل بیت(ع)، نسبت کتاب و امام از منظر عقل و وحی و مقام و شؤون امام برگزار می شود.

وی ادامه داد: آیات سید محمدرضا مدرسی، سید محمدمهدی میرباقری و حجت الاسلام محمدتقی سبحانی از اساتید دوره مجازی امام شناسی به شمار می روند.

حجت الاسلام حسینی در زمینه شیوه و زمان نام نویسی در دوره آموزش مجازی امام شناسی گفت: طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره می توانندتا 15 خرداد ماه با شماره  ۰۹۱۳۶۰۷۳۵۷۳ تماس گیرند یا در پیام رسان های ایتا و آی گپ به نشانی maarefahlebeyt@ مراجعه کنند./1324/ت302/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات