۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۵۲۳۵۶
به مناسبت شهادت مولای متقیان؛

مسابقه اینترنتی نهج البلاغه با عنوان جشنواره جوان حکیم برگزار می‌شود

مسابقه اینترنتی نهج البلاغه با عنوان جشنواره جوان حکیم برگزار می‌شود
حجت الاسلام سواری گفت: امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دشت آزادگان در نظر دارد، مسابقه اینترنتی نهج البلاغه را با عنوان «جشنواره جوان حکیم» برگزار کند.
حجت الاسلام احمد سواری، رییس اداره تبلیغات اسلامی دشت آزادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر اظهار داشت: امور قرآنی اداره شهرستان در نظر دارد، مسابقه اینترنتی نهج البلاغه را در ماه شهادت مولای متقیان، با عنوان «جشنواره جوان حکیم» برگزار کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دشت آزادگان با بیان اینکه مسابقه با مشارکت بنیاد نهج البلاغه و بنیاد قرآن استان برگزار می‌شود، عنوان داشت: آزمون این دوره از مسابقه شامل حکمت ۱ تا ۱۲۰ نهج البلاغه است که از طریق سایت javan.eazm.ir در ۲۶ خردادماه برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه شرکت کنندگان کسب اطلاعات بیشتر به پیام رسان‌های (ایتا، تلگرام، اینستاگرام، روبیکا) به نشانی javanehakim@ مراجعه کنند، ادامه داد: برنامه‌های قرآنی در شهرستان با پخش مستقیم از صفحات اینستاگرام جامعه قرآنی و مجمع قاریان و حافظان شهرستان در ساعت ۱۴.۳۰ و ۲۲ هر شب آغاز و اجرای مسابقه شب‌های قرآنی به مدت سی شب به همراه اهدای ۹۰ جایزه و تشکیل هسته‌های قرآنی با عنوان نهضت تبلیغات اسلامی را در برمی گیرد.

حجت الاسلام سواری در رابطه با هسته‌های قرآنی گفت: این هسته‌ها هر شب به صورت فردی یا خانوادگی ختم قرآن در منزل برگزار می‌کنند و اداره تبلیغات اسلامی دشت آزادگان آن‌ها را از نظر معنوی «ارسال روزانه یک جزء قرآن، دعای روز ماه رمضان، یک آیه برای حفظ، یک واژه قرآنی، یک داستان کوتاه، یک روایت ناب و مسابقه رمضانیه» تغذیه می‌نماید.

وی به مشارکت جامعه قرآنی و مجمع قاریان و حافظان شهرستان در رزمایش همدلی و کمک مومنانه و دیدار با پیشکسوتان قرآنی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در سومین مرحله رزمایش مواسات مومنانه ۴ هزار بسته غذایی در شهرستان دشت آزادگان و همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) توزیع شد ضمن اینکه در مرحله اول سه هزار و در مرحله دوم دوهزار بسته معیشتی توزیع شده بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات