۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۵۲۰۹۴
سردار بابایی خبر داد؛

کمک مومنانه به ۳۰ قشر نیازمند در مازندران

کمک مومنانه به ۳۰ قشر نیازمند در مازندران
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به شناسایی نیازمندان در بحران کرونا گفت: امروز ۳۰ قشر از نیازمندان حمایت می‌شوند و شهرستان‌ها هم روی همین اقشار تمرکز دارند.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در بابل، ضمن تبریک سالروز میلاد پر خیر و برکت امام حسن مجتبی(ع) و با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، گفت: همه مردم به توصیه مقام معظم رهبری عمل کردند و اتفاقاتی که طی مدت این ۱۵ روزه افتاد، جلوه‌های بسیار زیبایی را به تصویر کشید.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که در رزمایش کمک مومنانه حتی آن طبقه از اقشار ضعیف و متوسط هم کمک کردند، افزود: تعاریفی که امام راحل درباره مردم دارند اینکه تمام گره‌ها به دست مردم باز می‌شود، مسؤولان هم باید در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها با تکیه بر ظرفیت دورنی کار را به مردم بسپارند.

سردار بابایی در ادامه از توزیع ۱۱۷ هزار بسته معیشتی در رزمایش ایثار خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند سال ۹۸ تا قبل از نیمه شعبان هر کمکی که به نیازمندان شد در قالب رزمایش ایثار بود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به شناسایی نیازمندان که از همان ابتدای بحران کرونا صورت گرفت، اضافه کرد:‌ بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، شناسایی جامعه هدف دقیق‌تر شد و امروز ۳۰ قشر از نیازمندان حمایت می‌شوند و شهرستان‌ها هم روی همین اقشار تمرکز دارند.
 
وی در ادامه با تصریح بر اینکه پیش بینی ما در رزمایش کمک مومنانه تا به این حد نبود، افزود: مشارکت مردم در رزمایش کمک مومنانه همه را متحیر کرد و عالی پای کار آمدند و این نشان دهنده این است که ما هنوز خوب مردم را نشناختیم.

سردار بابایی در ادامه سخنان خود به بحران کرونا در غرب هم اشاره کرد و گفت:‌ مردم و روشنفکران باید بدانند که غرب سرابی بیش نیست و دربحران کرونا مشاهده می‌کنیم آن‌هایی که یک روز دم از حقوق بشر می‌زدند و مدعی حقوق بشر بودند امروزه حقوق بشر غربی فرو ریخته است؛ به همین دلیل جایی که فرهنگ اهل بیت (ع) در آن نباشد، ولو پر زرق و برق باطنش عنکبوتی است.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا با اشاره به ورود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استان مازندران و شهرستان بابل، خاطرنشان کرد: در همین مصلای بابل بود که مردم استقبال بی نظیری از سردار دل‌ها کردند؛ و حال در این مصلا بسته‌های معیشتی برای نیازمندان تهیه و آماده می‌شود./950//203/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات