۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۵۰۹۹۸
نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم:

برنامه «میدون» مشوق مردم برای سرمایه‌گذاری در حوزه کارآفرینی

برنامه «میدون» مشوق مردم برای سرمایه‌گذاری در حوزه کارآفرینی
کعبی تأکید بر اینکه معرفی کارآفرینان نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی دارد، گفت:معرفی این افراد در رسانه ملی باعث تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه کارآفرینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم پرداختن به موضوع کارآفرینی در شرایط کنونی کشور گفت: تشویق و معرفی کارآفرینان که با خلاقیت‌ها و تلاش و همت خود دست به اشتغال‌زایی می‌زنند در رونق تولید بسیار تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر معرفی این افراد انگیزه‌ای می‌شود تا سرمایه‌های سرگردان و نقدینگی‌هایی که از یک طرف باعث تورم شده و از طرف دیگر معادلات بازار را در بخش‌های مختلف و از همه مهم‌تر بازارهای مسکن و ارز به هم می‌زند وارد عرصه تولید و کارآفرینی شود و مردم به راه‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری‎های مناسب بیندیشند.

این نماینده مجلس دهم همچنین تصریح کرد: رسانه ملی با برنامه‌هایی همچون «میدون» می‌تواند حرکتی تأثیرگذار در زمینه شناسایی جوانان کارآفرین و نوآور و همچنین شغل و حرفه‌های جدید و نو داشته باشد.

 کعبی در پایان با تأکید بر اینکه جذب سرمایه برای کارآفرینان از دیگر ویژگی‌های برنامه «میدون» است، عنوان کرد: در حال حاضر کشور ما نیاز شدیدی به اشتغال‌زایی دارد که به این شکل و با حمایت کارآفرینان قدم‌های مثبتی در رونق تولید و افزایش اشتغال‌زایی صورت خواهد گرفت./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات