۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۶۴۹۷۲۸
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خبر داد؛

توزیع ۱۲۰ هزار بسته غذایی در استان اصفهان

توزیع ۱۲۰ هزار بسته غذایی در استان اصفهان
سردار فدا با بیان اینکه مردم، اصناف و اقشار مختلف از پیشنهاد رهبری برای رزمایش کمک مؤمنانه استقبال کردند، گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار بسته غذایی در استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار مجتبی فدا شامگاه پنجشنبه در رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در حسینیه شهدای بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان، با تقدیر از کادر درمانی به خاطر زحمات گسترده و بسیاری که در زمینه مقابله با کرونا متحمل شدند، گفت: باید قدردانی مردمی باشیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و امیدوار هستیم بزودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

سردار فدا در ادامه افزود: با شیوع بیماری کرونا زندگی و معیشت مردم دچار مشکل شد و رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان پیشنهاد برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه را داردند که با اقبال اقشار مختلف جامعه مواجه شد و از همان ابتدا مسؤولان و خیران و اصناف مختلف علیرغم مشکلاتی که داشتند برای شکل گیری این رزمایش اقدام کردند.

وی از توزیع بیش از 120 هزار بسته غذایی در استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: این روند ادامه خواهد داشت و تا نیمه های ماه مبارک رمضان 60 هزار بسته در استان اصفهان دیگر توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی نیازمندان خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان همواره بستر یک ظرفیت ویژه در اقدامات نیکوکارانه بوده است و امسال نیز از این ظرفیت به خوبی استفاده خواهیم کرد و مردم و خیرین کمک‌های غیرنقدی خود را در راستای انجام این اقدامات به پایگاه‌های بسیج، هلال احمر و بهزیستی تحویل دهند./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات