۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۴۹۵۶۷
از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه صورت گرفت؛

پویش طلبگی اهدای خون در آستانه ماه مبارک رمضان

پویش طلبگی اهدای خون در آستانه ماه مبارک رمضان
در آستانه ماه مبارک رمضان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه طلاب و روحانیون و آحاد مردم را به شرکت در پویش #اهدای_خون_هدیه_به_شهدا دعوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، طلاب و روحانیون در بحران‌های مختلف مانند سیل و زلزله نشان داده‌اند که همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیشرو بوده‌اند و در روزهای اخیر که جامعه با بحران ویروس کرونا مواجه است، طلاب، پیشگامی خود در خدمت‌رسانی به هم وطنان را ثابت کردند تا جاییکه وزارت بهداشت در اقدامی هوشمندانه پنجمین روز از هفته سلامت را «روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مؤمنانه در مقابله با کرونا» نام‌گذاری کرد.

رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی اخیرشان، آحاد مردم را به رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در ماه مبارک رمضان دعوت کردند و مطمئناً حوزویان نیز در این امر خداپسندانه پیش قدم خواهند بود.

در بحران پیش آمده به دلیل شیوع این بیماری، اهدای خون در کشور کاهش پیدا کرده است و مراکز درمانی نیاز مبرمی به واحدهای خونی دارند و مطمئناً یکی از نیازمندان واقعی بیمارانی هستند که در بیمارستان‌ها به واحدهای خونی نیاز دارند و ممکن است کمبود آن آثار جبران‌ناپذیری برای هم‌وطنانمان داشته باشد.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از طلاب و روحانیون و خانواده‌های آنان و مردم شریف ایران دعوت می‌کند روز پنج‌شنبه چهارم اردیبهشت با حضور در پایگاه‌های انتقال خون در سراسر کشور خون خود را به روح شهدا هدیه کنند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
چه ابتکاری
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
همه می‌دانیم که رعایت موارد و توصیه‌های بهداشتی نیازمند صبر است... شکی نیست که موضوع سختی است همانطور که مسائل معیشتی و خورد و خوراک مردم سخت است و با صبر می‌توانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
خوب است که خبرگزاری رسا، این پویش را به علما و اساتید حوزه برسانند و از اهدای خونشان فیلم و تصویر تهیه کند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
رسانه های جهانی ابزار اعمال قدرت آمریکا و غرب در جهان مادی امروز هستند؛ استکبار نیز با تولیدات سینمایی، پیام های مادیگرایانه و ایجاد جذابیت های کاذب، افکار مردم جهان را به جهان‌بینی و نظام فکری اومانیسم و مسیر دوری از خداباوری سوق می دهد. با توجه به ضعف امکانات قدرت و رسانه در بین خداباوران بعید است تحولی عمیق در جهان را شاهد باشیم. زیرا گفتمان غالی و مسلط بر رسانه ها بر اساس باورهای کمونیستی یا لیبرالیستی شکل گرفته است.
0
0