۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۴۷۹۷۱

فراخوان پذیرش مقطع عمومی مدرسه علمیه نرجس خاتون اعلام شد

فراخوان پذیرش مقطع عمومی مدرسه علمیه نرجس خاتون اعلام شد
مدرسه علمیه نرجس خاتون (س) برای سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجدشرایط طلبه می‌پذیرد.

سرکار خانم فاضله، مریم علیزاده مدیر مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) شهریار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) تحت اشراف تولیت محترم حجت الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه شهرستان شهریار برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقه مندان واجدشرایط طلبه می پذیرد.

وی افزود: علاقه مندان در صورت داشتن مدرک دیپلم و بالاتر می توانند برای تحصیل در سطح دو مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) اقدام به نام نویسی کنند.

علیزاده درباره نحوه ثبت نام، عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند از اول ادیبهشت لغایت پایان اردیبهشت ماه سال جاری جهت ثبت نام به وبگاه www.whc.ir اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) درباره امتیازات علمی علوم حوزوی، گفت: از جمله امتیازات تحصیل در حوزه علمیه می توان به ارتقاءسطح توانمندی علمی و کسب مهارتهای همسرداری و فرزند پروری دینی و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کلیه رشته های علوم انسانی از جمله روانشناسی و حقوق و مقطع سطح3 حوزه اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین داشتن فرصتهای شغلی همچون قضاوت، وکالت، مشاور مذهبی، استخدام در آموزش وپرورش پس از قبولی در آزمون، اخذ مجوز دفتر مشاوره و راهنمایی و دیگر اخذ مجوز دفتر خدمات الکترونیکی قضایی از دیگر امتیازات علمی تحصیل در حوزه علمیه است.

علیزاده به مزایای تحصیل بانوان طلبه در این مدرسه اشاره کرد و گفت: بهره‌مندی از اساتید توانمند، فعالیت های فرهنگی و پژوهشی، آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم، برگزاری جلسات مستمر اخلاق، برگزاری اردوی علمی، زیارتی و تفریحی، برگزاری جلسات سیاسی و بصیرتی از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه است.

یادآور می شود، طلاب علاقه مند به نام نویسی در مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت https://shahriar.kowsarblog.ir مراجعه کنند و یا با شماره 65249432 تماس بگیرند.

گفتنی است آدرس مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) شهریار، میدان امام، خیابان انقلاب، آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) جنب مهدیه بوده که متاسفانه در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فاطمه حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
سلام وقت بخیر ببخشید یه سوال داشتم واقعاً لازمه که باید دیپلم داشته باشم
1
0
فاطمه حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
سلام وقت بخیر ببخشید یه سوال داشتم واقعاً لازمه که باید دیپلم داشته باشم
0
0
زینب
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۸
بعضی از حوزه ها فقط دیپلم به بالا ثبت نام داره که دوره هاش بین 5تا 7سال هست ولی یسری حوزه ها از سوم راهنمایی هم ثبت نام دارن باید تحقیق کنی ببینی کجا هستن این حوزه ها