۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۶۴۳۸۸۸
در نامه ای به وزیر بهداشت؛

نماینده مجلس خبرگان خواستار توزیع عادلانه اعتبارات برای مقابله با کرونا شد

نماینده مجلس خبرگان خواستار توزیع عادلانه اعتبارات برای مقابله با کرونا شد
حجت الاسلام والمسلمین معلمی در نامه ای به وزیر بهداشت و درمان خواستار توزیع عادلانه اعتبارات برای مقابله به ویروس کرونا در استان ها شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در نامه ای به وزیر بهداشت و درمان خواستار توزیع عادلانه اعتبارات برای مقابله به ویروس کرونا در استان ها شد.
 
متن کامل این نامه به شرح زیر است؛
 
باسمه تعالی
جناب آقای دکتر نمکی «وزیر محترم بهداشت و درمان»
سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار؛ خسته نباشید، آجرک الله.
 
آقای دکتر، ابتلائات سخت، آزمون بزرگی است که مقاومت و ایستادگی پای کار، گوهر انسانیت انسان را نمایان می‌سازد. امیدواریم خدای قادر متعال از الطاف خفیه خود، این معضل بزرگ را هرچه سریع‌تر از ملت صبور ایران اسلامی و از سر همه مؤمنین عالم دور بگرداند.
 
همانگونه که جویای مسائل استان‌ها هستید و مستحضرید، متأسفانه مازندران وضعیت حادی پیدا کرده است؛ همچنان تلفات افزایش پیدا می کند و مراکز درمانی و بهداشتی در تأمین نیازمندی‌ها مشکل دارند! و در سازمان برنامه و بودجه آقای نوبخت را هم ندارند.
 
این شمایید آقای دکتر نمکی، که باید فریاد همه مردم دردمند باشید و به رییس جمهور منتقل کنید، که در چنین شرایط سخت کشور، امکانات و اعتبارات متعلق به همه کشور و مردم عزیز آن است؛ این گونه تقسیم نگردد که داد دیگران در آید./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات