۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۶۴۲۷۱۲
امام جمعه دشت آزادگان مطرح کرد؛

ضرورت توجه به نکات بهداشتی متولیان امر سلامت

ضرورت توجه به نکات بهداشتی متولیان امر سلامت
حجت الاسلام شمیل پور گفت: همه دشت آزادگانی‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا، سفارش متولیان امر سلامت و بهداشت را سرلوحه قرار دهند.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه دشت آزادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تقدیر و تشکر از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: همه دشت آزادگانی‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا و سفارش متولیان امر سلامت و بهداشت و ضرورت تبعیت از آن براساس دستورات مراجع تقلید به ویژه رهبر انقلاب اسلامی به رعایت بهداشت و نظافت اهتمام بیش از بیش داشته باشند.

امام جمعه دشت آزادگان با درخواست از دشت آزادگانی‌ها مبنی بر عدم شرکت و یا شرکت حداقلی در محیط‌های عمومی، تجمعات و مراسم‌های مختلف بیان داشت: مردم طبق سفارش وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با ویروس کرونا از گرفتن مراسم جشن و عروسی و مجالس ترحیم خودداری کنند.

حجت الاسلام شمیل پور بیان داشت: با رعایت نکات مهم بهداشتی و ماندن در منزل و عدم توجه به شایعات، کرونا را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: نماز جمعه فردا (۱۶ اسفندماه) بنا به پیشنهاد مسؤولان سلامت استان و شهرستان و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تعطیل اعلام می‌شود.

امام جمعه دشت آزادگان گفت: امید است با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خواندن دعا‌هایی همچون حدیث کساء، دعای هفتم صحیفه سجادیه و رعایت مسائل بهداشتی، ملت ایران از شر ویروس کرونا در امان باشد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات