۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۳۹۱۶۴
فجر سلیمانی | آیت الله حسینی بوشهری:

مردم با تمام وجود و محکم تر از قبل پای آرمان های انقلاب هستند

مردم با تمام وجود و محکم تر از قبل پای آرمان های انقلاب هستند
عضو هیأت رییسه خبرگان با بیان اینکه مردم با تمام وجود پای آرمان های انقلاب هستند، گفت: ملت ایران تا به اهداف نهایی دست پیدا نکند دست از مبارزه با دشمنان بر نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن قم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: باید به مردم رشید ایران به خاطر این حضور حماسی و با شکوه تبریک گفت.

وی افزود: 22 بهمن یادآور از خودگذشتگی ها، ایثار و فداکاری برای احیای اسلام و عزت و شرافت امت اسلامی است، ما امروز خوشحالیم با وجود توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام مردم پایمردانه پای کار ایستاده اند.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم نشان دادند که اگر دشمنان سردار رشید ما را می گیرد آن ها محکم تر و با تمام وجود پای انقلاب ایستاده اند و از انقلاب و دستاوردهای آن در تمام صحنه ها دفاع خواهد کرد.

وی ادامه داد: این ملت با امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب پیمان بستند تا روزی که به اهداف نهایی انقلاب  دست پیدا نکنند از پای ننشینند و دست از مبارزه با دشمنان برندارند، این راهپیمایی سالیان متمادی برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی ادامه خواهد داشت.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کنیم شرکت در این بیست و دوم روز . ز بهمن بادلی نیمشاد و نیم سوز . بشادی زانکه ما پیروز هستیم . بمنطق گاله ی خصمان بستیم . ولی سوز دل از فرقت که حاصل . شد از توفیق آن یارا ن واصل .
0
0