۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۳۸۷۶۲
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه‌ای کوبنده بر مستکبران است

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه‌ای کوبنده بر مستکبران است
لطفی گفت: همزمانی ۲۲ بهمن امسال با اربعین سردار سلیمانی زمینه ساز انگیزه مضاعف مردم بوده و با حضوری با شکوه ضربه‌ای کوبنده بر سیاست‌های دشمنان وارد خواهند آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه برنامه های راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را تبیین کرد و گفت: ملت ایران در چهل سال گذشته و با همه سختی ها در راهپیمایی 22 بهمن اجتماع عظیم خود را به رخ جهانیان کشیده اند و امسال نیز با شعار انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی افزود: همزمانی 22 بهمن امسال با اربعین سردار سلیمانی زمینه ساز انگیزه مضاعف مردم بوده و با حضوری با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن ضربه ای کوبنده بر سیاست های دشمنان وارد خواهند آورد.

لطفی با بیان اینکه سخنران ویژه مراسم یوم الله 22 بهمن تهران رییس جمهور خواهد بود، تاکید کرد: 22 بهمن امسال که با عنوان حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دلها و روز بزرگ فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد، راهپیمایی پر شور و شعور 22 بهمن امسال میعادگاه حاج قاسم سلیمانی های ایران برای ادامه راه او و پرچمداری جبهه مقاومت در منطقه است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به طرح ننگین معامله قرن، ابراز کرد: یکی از پیام های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اعلام انزجار از این اقدام آمریکایی صهیونیستی و حمایت از مردم شجاع و مقاوم فلسطین خواهد بود.

وی ادامه داد: این راهپیمایی نوعی بستر سازی برای حضور با شکوه مردم پای صندوق های رای و خنثی کردن توطئه های دشمن خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با استناد به کلام امام راحل، اظهار داشت: امام راحل فرمودند: 22 بهمن سرآغاز برچیده شدن مستکبران و طاغوتیان و برافراشته شدن پرچم اسلام و پیروزی مستضعفان در جهان است.

لطفی ادامه داد: یکی از رسالت های این راهپیمایی شناخت دشمن و انجام وظیفه در انقلاب اسلامی است، ملت فهیم و دشمن شناس خودشان را آماده کرده اند تا در بیش از ۵ هزار نقطه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار غرفه در گستره کشوری در مسیر راهپیمایی دایر خواهد بود، گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ غرفه تا کنون برای مراسم تهران مجوز اخذ کردند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: همچنین ۶۰۰ هزار دانش آموز برای اجرای سرودهای دانش آموزی راهپیمایی 22 بهمن آماده هستند، گلباران شرکت کنندگان در تمام مراکز استان ها توسط بالگردها حضور مردم در این راهپیمایی را خیر مقدم خواهند گفت.

لطفی ادامه داد: در تهران بیش از 5 هزار خبرنگار داخلی و خارجی ابعاد این راهپیمایی را انعکاس خبری خواهند داد و همچنین از ده ها کشور اندیشمندان و علاقه مندان به انقلاب همگام با مردم در این جشن صددرصد مردمی شرکت خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه خانواده سردار سلیمانی مهمان ویژه مراسم راهپیمایی 22 بهمن تهران خواهند بود، خاطرنشان کرد: در صورت موافقت خانواده شهید سردار سلیمانی از وصیت نامه این شهید عزیز به عنوان منشور مقاومت رونمایی خواهد شد و این برنامه حسن ختام راهپیمایی 22 بهمن امسال محسوب می شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات