۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۳۷۷۱۷
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

انقلاب اسلامی «نه» بزرگ به استبداد و نظام شاهنشاهی بود

انقلاب اسلامی «نه» بزرگ به استبداد و نظام شاهنشاهی بود
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: انقلاب اسلامی یک «نه» بزرگ به استبداد و نظام شاهنشاهی و استکبار جهانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ظهر امروز در آیین بزرگداشت سالروز ورود امام راحل به میهن و یوم الله 12 بهمن در بیرجند اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک «نه» بزرگ به استبداد و نظام شاهنشاهی و استکبار جهانی بود.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های امام راحل نیز این بوده که مردم خود سرنوشت کشور را تعیین کنند و در مکتب امام مردم از جایگاه بالایی برخوردار هستند و با اعتماد به مردم این انقلاب را رقم زدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: شاه یکی از دست نشانده‌های استکبار جهانی بود و امام راحل همواره معتقد بودند با اتکا به امکانات داخل و کمک مردم می‌توان مشکلات اقتصادی را رفع کرد.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: هر جا که از اصول انقلاب و معارف انقلاب حتی در سیاست خارجی کوتاه آمدیم موفق نبودیم و مسؤولان نیز باید به معنای واقعی کلمه خود را خدمتگزار مردم بدانند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) یک مبارزه مستمر برای برگرداندن خلافت و نبودت و حکومت الهی داشتند، ادامه داد: مردم همیشه به وظایف خود عمل کردند و امروز مسؤولان باید به وظیفه خدمتگزاری و کمک به مستضعفان عمل کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: مجلسی که به دو وزیر با دارایی بیش از یک هزار و 200 میلیاردی رای دهد و افتخار کند، مجلس انقلابی نیست بلکه مجلسی انقلابی است که با تصویب قوانین صحیح زمینه را برای تمدن اسلامی و آرمان‌های انقلاب فراهم کند.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه امام راحل فرمودند به کسانی که طعم فقر نچشیدند رای ندهید، اظهار کرد: باید با استقامت، پایداری و صبر مسیر امام خمینی(ره) و انقلاب را ادامه دهیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات