۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۳۴۹۸۷

تصویب نامگذاری خیابان به نام شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در گرگان

تصویب نامگذاری خیابان به نام شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در گرگان
با پیشنهاد شهردار گرگان و تصویب شورای اسلامی شهر گرگان محور کمربندی گرگان حد فاصل میدان «قندهاری» تا میدان معلم این شهر به نام سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان، با ارائه پیشنهاد و لایحه از سوی شهردار گرگان و طرح در جلسه رسمی و علنی، یکی از خیابان‌های شهر گرگان در مسیر میدان قندهاری تا میدان معلم به نام سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

شهردار گرگان در خصوص ارائه این لایحه اظهار کرد: با توجه به ضرورت بزرگداشت یاد و نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که یکی از شخصیت‌های برجسته کشور و جبهه مقاومت محسوب می‌شود، شهرداری گرگان و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به این نتیجه رسید که یکی از معابر اصلی شهر را به نام این شهید بزرگوار نامگذاری کند.

دادبود تاکید کرد: شهرداری گرگان در گام اول ساختمان مرکزی خود را به نام این شهید بزرگوار نامگذاری کرد و در ادامه پیشنهاد نامگذاری مسیر کمربندی گرگان از میدان قندهاری تا میدان معلم به نام این شهید نامگذاری شود.

وی اضافه کرد: این لایحه امشب در صحن علنی مطرح و در شورای اسلامی شهر گرگان تصویب شد و این محور به نام این شهید نامگذاری شده است.

رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر گرگان نیز ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری گرگان در فضاسازی شهری و مزین کردن تمامی خیابان‌های شهر با تصاویر این شهید والامقام گفت: اقدام شهرداری گرگان از همان دقایق اولیه در حفظ کرامت این شهید بزرگوار و برگزاری برنامه‌های یادبود و تکریم از این سردار بزرگ اسلام ستودنی و ارزشمند است.

ناصر گرزین بیان کرد: اقدامات انقلابی، ارزشی و فرهنگی شهرداری گرگان در کنار اقدامات عمرانی، مسیری است که حرکت در آن با این دقت و قدرت باید برای همه ما یک الگو و قابل تقدیر باشد.

وی همچنین درباره نامگذاری یک خیابان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: این کوچکترین اقدامی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان برای اقدامات جهادی و از خودگذشتگی‌های سردار سلیمانی می‌توانست انجام دهد و به اعتقاد من اگر تمامی خیابان‌های این شهر و تمام شهرهای کشور را به نام این شهید والامقام نامگذاری کنند باز هم جبران امنیتی که این سردار و سرداران گمنام عرصه نظم و امنیت برای ما به ارمغان آوردند نمی‌شود./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات