۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۶۳۲۳۶۱
حجت الاسلام حیدری:

بزرگداشت حماسه ۹ دی عامل تقویت نظام و انقلاب اسلامی است

بزرگداشت حماسه ۹ دی عامل تقویت نظام و انقلاب اسلامی است
مدیر کل اوقاف مازندران، بزرگداشت حماسه‌ عظیم و ماندگار نهم دی را عامل تقویت نظام و انقلاب اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف مازندران امروز در جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت حماسه نهم دی گفت: بیش از ۸۰ همایش و نشست بصیرتی همزمان با این حماسه عظیم در بقاع متبرکه و امامزادگان استان برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان این که حماسه نهم دی تجلی حضور بی نظیر ملت ایران در دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و ولایت بود، افزود: ملت بزرگ ایران در دی ماه سال ۸۸ به دنیا نشان دادند اجازه نخواهند داد عده‌ای فتنه گر کشور را به آشوب بکشانند.
 
حجت الاسلام حیدری با تأکید براین که ملت ایران تا آخرین لحظه پای انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی خواهند ماند، تصریح کرد: حضور در صحنه مردم مهم‌ترین عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در چهل سال اخیر بوده است.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که دشمن در چهل سال اخیر هر چه در توان داشته برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفته است، بیان داشت:، اما ملت بزرگ ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری در دفاع از انقلاب در صحنه حاضر است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران در نهم دی سال ۸۸ ضربه سنگینی به دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی وارد کردند، خاطرنشان کرد: آن حضور تاریخی مردم در نهم دی ماه شکست سنگینی به فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن‌ها بود.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان این که بزرگداشت چنین حماسه‌های عظیم و ماندگاری عامل تقویت نظام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: باید برگزاری سالروز حماسه نهم دی هر سال با اقتدار و عظمت بیشتری در سراسر کشور برگزار شود.
 
مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال کمرنگ کردن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی در کشورمان است، بیان داشت: حضور در صحنه مردم همواره سد محکمی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بوده است.
 
وی با بیان این که نقش بی نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه سال ۸۸ باید بیش از پیش برای جامعه امروز تبیین شود، خاطرنشان کرد: رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری در آن نماز جمعه تاریخی و حضور با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی نهم دی همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات