۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۶۲۱۶۶۲
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی:

دشمن با تحریف مفاهیم دینی در پی تغییر سبک زندگی جامعه اسلامی است

دشمن با تحریف مفاهیم دینی در پی تغییر سبک زندگی جامعه اسلامی است
نماینده خبرگان گفت: دشمنان اسلام با روش مخالفت صریح با دین و تحریف مفاهیم دینی به دنبال تغییر سبک زندگی مردم هستند و برای آن برنامه ریزی می کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم این مجلس، با اشاره به انحرافی که پس از پیامبر در شهر مدینه صورت گرفت و آن را از شهری که مرکز توحید و ایمان و حدیث بود به شهری تبدیل کرد که ابتذال فرهنگی در آن مشهود بود، گفت: دشمنان با دو روش مخالفت صریح با دین و تحریف مفاهیم دینی، سبک زندگی مسلمانان را تغییر می ­دهند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز هم در کشور شاهدیم که دشمنان اسلام با همین روش­ها به دنبال تغییر سبک زندگی مردم هستند و برای آن برنامه ریزی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی همچنین به پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف، بخصوص در حوزه نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: ما باید به این نکته هم که باوجود تلاش های دشمنان پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف داشته ایم اشاره کنیم و شکر گزار نعمت های ارزشمندی چون رهبری باهوش و با درایت و جوانان مبتکر در کشور باشیم.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان از شورای نگهبان خواست در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نظارت قانونی و دقیق مانع حضور افراد ناشایست در مجلس شورای اسلامی شود.

محمد قمین
ارسال نظرات