۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۲۱۵۴۳
مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد:

حوزه و روحانیت در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به ظرفیت حوزه در ادامه مسیر انقلاب، گفت: حوزه و روحانیت رسالت خطیری بر دوش دارند و باید مجهز به علم و دانش باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب،  مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این نظام و آرامش که امروز در ایران اسلامی استمرار دارد مرهون خون شهدا است.

وی افزود: اگر امروز امنیت داریم و حرفی برای گفتن داریم همه اینها مرهون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است، امروز باید آرمان های شهدا و انقلاب در جامعه تبیین شود و برای ادامه راه شهدا باید به رسالت تبلبغی خویش عمل کنیم.

تحصیل یک هزار و ۴۰۰ طلبه در لرستان 

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به فعالیت ۱۳ مدرسه علمیه با حضور یک هزار و ۴۰۰ طلبه در استان لرستان گفت: امروز به برکت انقلاب ۲۳۰ طلبه سطح دو و سه در لرستان مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه این آمار به معنای پیشرفت است، ابراز کرد: حوزه و روحانیت ظرفیتی عظیم برای ادامه مسیر انقلاب در گام دوم هستند و باید از این ظرفیت ها در تحقق و تیبیبن اهداف و آرمان های انقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمن بهره مند شد.

حجت الاسلام حیات الغیب یادآور شد: امروز فضلای ما به عنوان امام جمعه و مسؤولان فرهنگی، اساتید و در دیگر سمت ها فعالیت می کنند و مایه افتخار است.

وی از طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) یاد کرد و گفت: طلاب باید با کسب علم و دانش به قله کمال برسند و آمادگی سربازی امام زمان(عج) را داشته باشند.

حجت الاسلام حیات الغیب تصریح کرد: طلاب باید با همت و درس گرفتن از اساتید در مسیر رشد و پیشرفت علمی و اخلاقی و معنوی گام بردارند./۹۴۵۱/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات