۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۲۰۳۶۴
سردار عبداللهی خبر داد؛

ارائه خدمات درمانی سپاه در ایام اربعین به زائران ایرانی و غیرایرانی

ارائه خدمات درمانی سپاه در ایام اربعین به زائران ایرانی و غیرایرانی
معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران اعلام کرد: خدمات بهداشتی درمانی سپاه در ایام اربعین به زائران ایرانی و غیرایرانی ارائه می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه اظهار کرد: معاونت بهداشت و درمان سپاه نسبت به سال گذشته برنامه‌ریزی کامل‌ و جامع‌تری در خصوص احداث بیمارستان‌های صحرایی و درمانگاه‌ها و پست‌های امداد در ایام اربعین حسینی خواهد داشت.

وی افزود: خدمات بهداشتی درمانی سپاه به زائران ایرانی و غیرایرانی در مسیر شهر نجف تا کربلا، داخل شهرهای نجف و کربلا، نواحی مرزی ایران و عراق و همچنین چند شهر عراق ارائه خواهد شد.

معاون بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه هم‌اکنون جانمایی و استقرار بیمارستان‌های صحرایی، درمانگاه‌ها و پست‌های امدادی معاونت بهداشت و درمان سپاه در ایام اربعین حسینی در حال تدوین است، گفت: آنچه تا کنون قطعی شده است این است که دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) سپاه یک بیمارستان صحرایی در شهر کربلا برپا خواهد کرد و به زائران در حوزه‌های مختلف خدمات ارائه خواهد داد.

سردار عبداللهی در پایان تصریح کرد: امیدواریم اربعین امسال باشکوه‌تر از سال گذشته عمل کنیم تا در حوزه بهداشت و درمان دغدغه‌ای برای زائران اربعین حسینی وجود نداشته باشد./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
هر کسی به زائران امام حسین و دستگاه امام حسین خدمت کند ماجور است ان شاالله
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
مرحبا به براداران سپاه که راه سعادت که همان خدمت به آقا امام حسین است را یافته اید
3
0
rahim
United Kingdom
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کنار قدم های جابر، سوی نینوا رهسپاریم
ستون های این جاده را ما، به شوق حرم می شماریم
انشالله قسمت همه آرزومندها بشه
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
متاسفانه وضعیت بهداشت در مسیر پیاده روی ضعیف است و باعتث می شود هر سال تعداد زیادی از زائران به مدت چند روز مریض شوند که ارتقای بهداشتی در ایام یاده روی خدمت بزرگی است که ان شاالله خادمان این عرصه مورد عنایت و لطف حضرت ابا عبدالله قرار خواهد گرفت
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کارهای براداران سپاه همیشه ارزشمند و موثر بوده است
0
0