۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۰۸۳۵۴
امام جمعه الشتر:

استکبارستیزی و ظلم ستیزی از آرمان های انقلاب است

استکبارستیزی و ظلم ستیزی از آرمان های انقلاب است
امام جمعه الشتر استکبارستیزی را از آرمان های انقلاب خواند و گفت: نمونه بارز آن در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تجلی می یابد.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از آرمان های والای انقلاب ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بوده و هست.

وی افزود: امروز مصداق ظالم در دنیا و استکبار آمریکا است که بدون رعایت زوابط انسانی و اخلاقی ملت های مظلوم را به بردگی می کشد و نمونه بارز آن حمایت از رژیم نامشروع غاصب اسراییل است که بر پیکره امت اسلامی در راستای غارت امکان هرگونه نسل کشی را می دهد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: ما نیز به عنوان یک مسلمان در قبال مظلومین و مسلمانان مسؤولیت این را داریم که از حقوق و آرمان های آنان دفاع کنیم.

ضرورت آگاهی بخشی به ملت های مسلمان جهان در راستای مبارزه با ظلم و ظالم

وی خاطرنشان کرد: بیش از 70 سال است که فلسطین مظلوم و اولین قبله گاه مسلمانان دچار غصب شده است و مهم ترین کار آگاهی بخشی به سایر ملل قبل از انجام هرکاری است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: تدبیر امام در راستای آگاهی بخشی به سایر جوامع در دفاع از مظلوم مردم فلسطین فریاد انزجار از غصب و آدم کشی رژیم نامشروع صهیونیسم است.

رییس حوزه علمیه الشتر جمهوری اسلامی را پرچم دار آگاهی بخشی دفاع از مطظلومیت و ظلم ستیزی خواند و افزود: مصداق دفاع از مظلومیت در جمعه آخر ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز قدس تجلی پیدا می کند./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات