۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۰۳۴۲۸
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

سپاه خار چشم دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است

سپاه خار چشم دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است
نماینده ولی فقیه در لرستان سپاه را خار چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه در عرصه های مختلف موجب شکست آمریکا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اعلام رییس جمهور احمق و نادان آمریکا مبنی بر تروریست بودن سپاه بیان داشت: چرا رییس جمهور آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در حالی که تنها نهادی بود روی کره زمین با تروریست مبارزه کرد، تروریست اعلام کرد؟

وی در جواب سؤال خود عنوان کرد: جواب این سؤال روشن است، آمریکا سیلی محکمی از سپاه خورده است و می خواهد عقده گشایی کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: شکست‌های پی در پی آمریکا در عرصه‌های مختلف دلیل اصلی ترامپ برای اعلام تروریستی سپاه پاسداران است.

امام جمعه خرم آباد به موفقیت های سپاه در عرصه نظامی و خدمت رسانی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران توانسته است با پیشرفت‌های نظامی، ساخت سلاح‌های جدید، موشک‌ها و پهباد تحریم نظامی را بی اثر کند.

وی در ادامه یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی سپاه پاسداران سپاه سد آهنین در برابر متجاوزین بود و توانست به پیروزی برساند و امروز بزرگترین پالایشگاه نفت و بنزین توسط سپاه ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان سپاه را خار چشم دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: سپاه تمام نقشه‌های آمریکا در خاورمیانه را خنثی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و در یمن به دلیل وجود سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: رییس جمهور آمریکا بداند تبعات تروریستی اعلام کردن سپاه متوجه آنان خواهد شد و بداند تمام منافع آمریکا در همه نقاط دنیا به خطر افتاده است.

وی عنوان داشت: این اقدام رییس جمهور آمریکا به معنای ناامن شدن نیروهای نظامی آمریکا در تمام دنیا است، آمریکا بداند خلیج فارس گورستانی برای نظامیان آمریکا خواهد بود./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات