۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۰۲۶۴۸
حجت الاسلام باقری:

قرار دادن سپاه در لیست نهادهای تروریستی دلیلی بر حماقت آمریکایی ها است

قرار دادن سپاه در لیست نهادهای تروریستی دلیلی بر حماقت آمریکایی ها است
امام جمعه کبودراهنگ قرار دادن سپاه در لیست نهادهای تروریستی را دلیلی بر حماقت آمریکایی ها دانست و گفت: بعد از این اتفاق شاهد اتحاد و وحدت بی نظیری در کشور بودیم.

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به قرار دادن سپاه در لیست نهادهای تروریستی توسط دولت آمریکا خاطر نشان کرد: رییس جمهور جدید آمریکا تا به حال کاری را با هدف انجام نداده است.

وی افزود: اگر امروز ترامپ به هر روانشناسی در سراسر دنیا مراجعه کند بدون شک همه انها او را به دلیل مشکلات ذهنی و روانی بستری خواهند کرد.

امام جمعه کبودراهنگ با محکوم کردن اقدام آمریکا یادآور شد: هیچ نهاد و دولتی از لحاظ قوانین بین المللی نمی تواند نیروی مسلح رسمی یک کشور را به عنوان نیروی تروریست و خلاف کار معرفی کند.

وی تصریح کرد: امریکا از ان جهت این کار را انجام داد که روز به روز محبوبیتش حتی در خود آمریکا نیز در حال تنزل است و  می خواهد با این کار خودش را نشان دهد در حالی که همین کارها باعث غرق شدن بیشترشان می شود.

حجت الاسلام باقری همه مردم ایران را سپاهی دانست و گفت: سپاه مانند دیگر نیروهای نظامی متعلق به یک قشر خاص نیست و هسته اصلی آن از بطن جامعه شکل گرفته است و همه جمعیت ایران سپاهی هستند.

وی خاطر نشان کرد: سپاه، پاسدار قران، دین، اسلام و انقلاب است و این همان اهداف انقلاب است که همه ملت ایران در جهت تحقق آن انقلاب کرده اند و از آن نیز در طول همه این سال ها پاسداری نموده اند.

حجت الاسلام باقری قرار دادن سپاه در لیست نهادهای تروریستی را دلیلی بر حماقت آمریکایی ها دانست و گفت: بعد از این اتفاق شاهد اتحاد و وحدت بی نظیری در کشور بودیم که نتیجه آن هم شناساندن سپاه پاسداران را به تمام دنیا بود.

وی به قدرت جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان نظام و انقلاب متوجه شده اند که این انقلاب انقدر تاثیر گذار است که حتی رییس جمهور امریکا هم نمی داند چه تصمیمی در رابطه با نظام و سپاه بگیرد.

استاد حوزه علمیه حمایت حداکثری از سپاه پاسداران را وظیفه امروز ملت و مسؤولان عنوان کرد و اظهار داشت: همان طور که در اوایل انقلاب مردم با دست در دست هم قرار دادن از انقلاب حمایت کردند امروز هم باید مانند گذشته از سپاه که متولد شده انقلاب است جانانه حمایت کنند.

امام جمعه همدان در پایان خاطر نشان کرد: ائمه جمعه سراسر کشور و مدیران و مسؤولان با پوشیدن لباس مقدس سپاه پاسداران این پیام را به عالم مخبره کردند که تمام ملت ایران همه پاسدار هستند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات