۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۶۰۲۶۱۸
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد:

۸۰۰ روحانی در دانشگاه آزاد مشغول فعالیت تبلیغی هستند

۸۰۰ روحانی در دانشگاه آزاد مشغول فعالیت تبلیغی هستند
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت تبلیغی 800 روحانی در نمایندگی های مختلف این دانشگاه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماری از روحانیان شاغل در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار گزارشی از فعالیت این معاونت و نیز روحانیون فعال در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.

وی از برگزاری نخستین نشست روحانیون شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی در جوار کریمه اهل بیت(ع) در سال 98 خبر داد و گفت: در این نشست روحانیان علاوه بر حضور در نشست ها و کارگاه های آموزشی، به دیدار مراجع تقلید رفته و از رهنمودها و مواعظ و توصیه های این بزرگان بهره می گیرند.

وی در ادامه تبلیغ صحیح دین در دانشگاه ها را از اهداف برگزاری این نشست دانست و گفت: 800 نفر روحانی در دانشگاه های آزاد فعال و مشغول هستند و این مساله از توفیقات بزرگ حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام کلانتری افزود: امروز با تحولی که در دانشگاه آزاد بوجود آمده راه برای حضور مؤثر روحانیت هموارتر نیز شده است؛ خوشبختانه در این راستا برنامه های متعددی در دستور کار است که به تدریج عملیاتی خواهد شد.

وی حوزه های علمیه و روحانیت را پرچمداران دفاع، تبیین و حراست از ارزش های دینی دانست و تاکید کرد: حوزویان با تمام وجود در سنگر دفاع از دین حضوری نقش آفرین و مؤثر دارند و از آرمان ها کوتاه نمی آیند.

حجت الاسلام کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از مواضع حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی، از این مرجع تقلید به عنوان الگوی روحانیت و طلاب و نسل جوان یاد و جوانان را به الگوگیری از سیره و منش وی توصیه کرد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات