۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۰۲۶۰۶
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر خوزستان:

روحانیان و سپاه تا پایان در کنار مردم سیل زده خواهند ماند

روحانیان و سپاه تا پایان در کنار مردم سیل زده خواهند ماند
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: روحانیان و سپاه پاسداران تا پایان بحران سیل در کنار سیل زده‌ها خواهند بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا رستگاری، نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، ظهر امروز در بازدید از ستاد کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان، با بیان اینکه حماسه‌های خلق شده مردم در روز‌های اخیر یادآور دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: در بحران سیل شاهد حضور پررنگ جوانان و نوجوانان، در عرصه خدمت به هموطنان بودیم که قطعا چنین حضوری خط بطلانی بر ادعای واهی دشمن مبنی بر فاصله نسل جوان از انقلاب اسلامی، است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه رسالت سپاه همان رسالت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی سپاه برای پاسداری از انقلاب در هر کجا که نیاز انقلاب باشد، حضور پیدا می‌کند؛ از این رو در سیل اخیر نیز در تمام نقاط حادثه دیده در چند استان مختلف حضور پیدا کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بسیجی‌ها و پاسداران با جان فشانی در کنار مردم با این حادثه طبیعی ویرانگر مقابله کردند، افزود: اقدامات سپاه در جریان سیل اخیر هدایت آب‌ها و تخفیف آسیب‌ها، کمک رسانی به صورت زمینی، دریایی و هوایی و دائمی است.

حجت الاسلام رستگاری با اشاره به اینکه ما با خود عهد کرده تا پایان در کنار مردم مصیبت زده خوزستان بمانیم، عنوان داشت: روحانیت در عرصه‌های سخت همواره پیشتاز است و در حادثه سیل نیز، در برخی روز‌ها ۵۰۰ طلبه خواهر و برادر اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه روحانیت تا پایان بحران در کنار مردم است، اظهار داشت: تروریستی نامیدن سپاه از سوی آمریکا چیز جدیدی نبوده و سپاه به چنین هجمه‌هایی عادت دارد و برایش مایه افتخار است که از سوی شقی‌ترین دشمنان اسلام مورد هجمه قرار می‌گیرد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات