۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۶۰۰۲۴۲

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین خاموشی به رییس جدید دستگاه قضایی کشور

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین خاموشی به رییس جدید دستگاه قضایی کشور
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با صدور پیامی انتصاب حجت‌ الاسلام والمسلمین رئیسی به سمت ریاست قوه‌ قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی صدور حکم مقام معظم رهبری (مد ظلّه العالی) مبنی بر انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی به سمت ریاست قوه‌ قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، با صدور پیامی انتصاب رییس جدید این قوه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب حجت‌ الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدابراهیم رئیسی (دامت افاضاته)
رئیس محترم قوه‌ی قضائیه
حضور شایسته و پرمیمنت حضرتعالی در رأس دستگاه قضایی کشور نویدبخش حرکت‌هایی نوین در جهت گسترش هر چه بیشتر عدالت و مساوات و غنای روزافزون نظام قضا و دادرسی اسلامی در طلیعه‌ی دهه‌ی پنجم انقلاب است، و بی‌تردید، تعالی همه‌جانبه‌ی جامعه‌ی اسلامی در گرو صلابت و سلامت محاکم آن است. در این میان، پشتوانه‌ی دانش فقهی و تجارب فراوان آن دانشمند گرانمایه و در رأس همه، اعتماد و حمایت رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی، سرمایه‌ی عظیمی است که می‌تواند پیکره‌ی بزرگ و حساس تشکیلات قضایی کشور را در شکوفایی عدل و داد توانی تازه ببخشد.

با این امید که در مقام خدمت به مردم و نظام اسلامی در مسئولیت جدید آنچنان‌که زیبنده‌ی گام دوم انقلاب است پیروز و سربلند باشید، انتصاب شایسته‌ی جنابعالی را به سمت ریاست قوه‌ی قضائیه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده دوام عزت و توفیقات روزافزونتان را در مسیر پیش رو از خداوند متعال مسئلت دارم./813/د102/ب1
سیدمهدی خاموشی
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات