۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۹۹۸۱۳

برپایی 1431 پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان جنوبی

برپایی 1431 پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان جنوبی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از برپایی یک هزار و 431 پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: کمک‌های مردمی در سال جاری 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی گفت: امسال سهمیه کمیته امداد استان 14 هزار نفر بود و با این سهمیه نیز توانستیم بسیاری از خانواده‌های نیازمند را زیر چتر حمایتی قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: همچنین در سال جاری کمک به مسکن مددجویان از 20 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

سلم آبادی از جذب اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومانی برای روستاهای با ضریب محرومیت 8 و 9 در استان خبر داد و تصریح کرد: 3 هزار نفر از بیماران صعب العلاج خراسان جنوبی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

وی ادامه داد: تاکنون مبلغ 26 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه 3 یا 4 درصد در حوزه وام‌های کارگشایی در استان جذب و به مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از برپایی یک هزار و 431 پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد 43 پایگاه سیار، 922 پایگاه در مدارس، 86 پایگاه توسط بسیج، 183 پایگاه به همت مساجد و 42 پایگاه در مصلی‌های نماز جمعه برپا خواهد شد.

سلم آبادی اظهار کرد: جشن نیکوکاری روز چهارشنبه 15 اسفندماه در مدارس، روز پنجشنبه 16 اسفندماه در دفاتر کمیته امداد و روز جمعه 17 اسفندماه در مصلی‌های نماز جمعه انجام می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات