۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۹۹۵۵۳
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

دشمنان فکر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گور می برند

دشمنان فکر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گور می برند
امام جمعه خرم آبادی با بیان اینکه بیانیه رهبری با عنوان گام دوم انقلاب پیام هایی دارد، گفت: پیام خارجی بیانیه این است که دشمنان فکر فروپاشی نظام را به گور می برند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب به ‌عنوان «گام دوم انقلاب» بیان داشت: این بیانیه ابعاد مهمی دارد.

وی بیانیه رهبری را تضمین کننده تکلیف همگان عنوان کرد و افزود: همه باید بیانیه رهبری با عنوان گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های دشمن در طول سال های عمر انقلاب یادآور شد: آمریکا در برابر انقلاب اسلامی سه راهبرد بازدارندگی، تغییر در رفتار نظام جمهوری اسلامی و از بین بردن و فروپاشی نظام را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به پیام خارجی بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند فکر تغییر و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به مقاومت و ایستادگی نظام در برابر توطئه های دشمنان اشاره کرد و عنوان داشت: انقلابی بودن، پیشرفت با تکیه بر ظرفیت‌های درونی و اعتماد به مردم و نسل جوان از راهبردهای مهم انقلاب اسلامی است که در مقابل دشمنان در پیش گرفته است.

وی به شرایط اقتصادی جامعه و مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و اظهار داشت: راه حل برون رفت از مشکلات تکیه بر ظرفیت های داخلی و اعتماد به نسل جوان است.

بیانیه رهبری به عنوان گام دوم انقلاب، گام های عملیاتی برای اقتصاد است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در بیانیه رهبری با عنوان گام دوم انقلاب 9 برنامه برای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره شده است، ادامه داد: این بیانیه گام های عملیاتی برای اقتصاد و حل مشکلات معیشت مردم است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات