۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۹۶۸۸۸
عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دستاوردهای اقتصادی انقلاب قابل قیاس با دوران طاغوت نیست

دستاوردهای اقتصادی انقلاب قابل قیاس با دوران طاغوت نیست
کاظمی با اشاره به زیرساخت های اقتصادی کشور، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست.

علی کاظمی عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره دستاوردهای اقتصادی چهل ساله انقلاب، گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای اقتصادی را می‌توان از جهت آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی کشور مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: در مباحث اقتصادی زیرساخت‌ها نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارند، اگر زیرساخت‌ها مهیا نباشد طبیعتا اوضاع اقتصادی کشور نیز به سامان نخواهد بود.

کاظمی در ادامه بیان داشت: در خصوص عملکرد جمهوری اسلامی به لحاظ آماده‌سازی زیرساخت‌‌های اقتصادی می‌توان به موارد مهمی از جمله ساخت آزادراه‌ها در تمام استان‌های کشور، توسعه ریلی، ایجاد شهرک‌های صنعتی در اقصی نقاط کشور، افزایش پالایشگاه‌ها، اکتشافات در حوزه نفت و گاز، افزایش شرکت‌ها و احداث واحدهای تولیدی و صنعتی، اکتشاف معادن و احداث کارخانه‌های مرتبط با آن اشاره کرد.

عضو هیأت رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: درست است که امروز به دلیل عملکرد نادرست برخی مسؤولان، کشور دچار مشکلات اقتصادی شده و یا چرخ برخی واحدهای تولیدی نمی‌چرخد، اما این مشکلات نیز با همت و همدلی مسؤولان و مردم قابل حل است و می توان گفت دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست./813/ت302/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات