۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۹۶۳۵۲
به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی؛

ویژه برنامه های سپاه ناحیه حضرت روح‌الله تشریح شد

ویژه برنامه های سپاه ناحیه حضرت روح‌الله تشریح شد
سرهنگ آرزومندی به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی در نشست خبری ویژه برنامه های سپاه ناحیه حضرت روح‌الله را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره)، عصر سه شنبه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست خبری دهه مبارک فجر که در سالن جلسات همین سپاه برگزار شد، گفت: بیان دستاوردهای انقلاب نباید تنها محدود به دهه فجر باشد بلکه در تمامی طول سال باید به این دستاوردهای انقلاب اشاره شود.

وی با بیان اینکه دشمنان هرروز با توطئه‌ها و نیرنگ‌های جدید درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند تا نظام شاهد چهل‌سالگی خود نباشد، ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب امسال نیز ما چشن چهل‌سالگی انقلاب را به کوری چشم دشمنان با شکوه برگزار خواهیم کرد و مردم با حضوری در راهپیمایی 22 بهمنی حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

سرهنگ آرزومندی با اشاره به جایگاه استراتژیک منطقه‌ای ایران بیان داشت: با توجه به این جایگاه می‌توان گفت موقعیت دشمن در منطقه به مخاطره افتاده و ما معتقد هستیم با گذر از چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به خواست خداوند در عرصه جهانی بسیار قدرتمند خواهیم شد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) در تشریح ویژه‌برنامه‌های 40 سالگی انقلاب در ناحیه سپاه حضرت روح‌الله(ره) به مناسبت دهه فجر گفت: بیشتر این برنامه‌ها مردمی بوده و با مشارکت مردم در مدارس، مساجد و محله‌ها برگزارشده است که همه نشان از پشتیبانی و اعتقاد راسخ ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد: ازجمله برنامه‌های سپاه حضرت روح‌الله(ره) روایتگری حوادث انقلاب توسط جوانان انقلابی سال 57 برای جوانان سال 97 بوده که ما سعی کردیم این مهم را در مساجد و مدارس برگزار کنیم.

سرهنگ آرزومندی اضافه کرد؛ همچنین جشنواره عکس‌های انقلاب اسلامی، ایجاد نمایشگاه با عنوان چهل دستاورد، مسابقه چهل آیه و چهل حدیث، میقات و حلقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه، کرامت فاطمی و چهل شب چهل فیلم ازجمله دیگر برنامه‌هایی است که سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب در نظر گرفته و در حال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) در ادامه بیان داشت: از دیگر اقدامات انجام‌شده از سوی سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) بازدید عموم مردم از موزه عبرت، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق کم برخوردار، عمران مساکن نیازمندان، دیدار خانواده شهدای انقلاب، موذه خوبان، تهیه 80 جهیزیه برای خانواده های کم برخوردار و تهیه 400 سبد کالا بوده که به خوبی انجام شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: تجلیل از پیشکسوتان انقلابی، اعزام دانش آموزان پسر به مناطق جنگی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، قرائت وصیت‌نامه شهدا، به آتش کشاندن پرچم رژیم غاصب اسرائیل در روز 22 بهمن و نورافشانی به مناسبت شب 22 بهمن از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) در 40 سالگی انقلاب اسلامی بوده است./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات