۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۶۰۶۷
هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر؛

طلاب غیرایرانی به مناطق مختلف خراسان شمالی اعزام شدند

طلاب غیرایرانی به مناطق مختلف خراسان شمالی اعزام شدند
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با دهه فجر شماری از طلاب غیر ایرانی برای بیان دستاوردهای انقلاب به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در جمع مسؤولان هیئات مذهبی استان از اجرای همایش «هیئت تراز انقلاب اسلامی» هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بجنورد خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت هزار و 400 هیأت مذهبی در خراسان شمالی، افزود: این ویژه‌برنامه با حضور اعضای این هیئات در استان برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان شمالی در ادامه از اعزام مبلغان بومی و غیربومی به مساجد و مناطق مختلف استان هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: به مناسبت ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 350 روحانی مبلغ بومی و غیربومی اعزامی از حوزه‌های علمیه قم و مشهد به مناطق مختلف شهری و روستایی این استان اعزام شده‌اند.

حجت‌الاسلام خادمی همچنین از اعزام طلاب غیر ایرانی به شهرهای مختلف استان خبر داد و افزود: هم‌زمان با ایام دهه فجر چهار نفر از طلاب غیر ایرانی به‌منظور تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام اسلامی و نقش انقلاب در بیداری اسلامی ملت‌های منطقه و دنیا به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این طلاب غیر ایرانی اهل کشور لبنان بوده و از این کشور به خراسان شمالی سفر کرده‌اند.

به گفته وی طلاب غیر ایرانی اعزامی به خراسان شمالی در ایام‌الله دهه فجر در دانشگاه‌ها، مدارس و برخی از مساجد استان در مورد دستاوردها و نقش انقلاب اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی سخنرانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام خادمی همچنین با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از روحانیان رزمنده و ایثارگر خراسان شمالی هم‌زمان با دهه فجر، اظهار کرد: در این مراسم که در محل حرم مطهر حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا (ع) برگزار شد، از روحانیان رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در خاتمه با اشاره به برگزاری 40 ویژه‌برنامه فرهنگی و مذهبی از سوی این نهاد در ایام‌الله دهه فجر، افزود: برپایی مسابقات فرهنگی و مذهبی، حضور در نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی، همایش‌های قرآنی، بصیرتی و دینی و ... برخی از ویژه‌برنامه‌های نهاد تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ایام‌الله دهه فجر هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات