۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۹۴۸۸۶
امام جمعه موقت کرمان:

رهبری و مردم ستون انقلاب اسلامی هستند

رهبری و مردم ستون انقلاب اسلامی هستند
حجت الاسلام توکلی با اشاره به این که رهبری و مردم ستون انقلاب شمرده می شوند، گفت: دشمنان دنبال بدبین کردن مردم به نظام اسلامی هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام توکلی امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) این شهر، گفت: علت اصلی تمام مشکلات کشور، نداشتن تقوا در کار‌ها و زندگی است.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به این که داشتن دوست خوب به آینده انسان کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: احترام به پدر و مادر از مهم‌ترین وظایف فرزندان شمرده می‌شود که امروز متاسفانه احترام به والدین از سوی بعضی فرزندان کمرنگ شده است.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: خوش رفتاری سبب می‌شود که انسان در بین خانواده و اقوام، عزیز و دوست داشتنی باشد، زیرا یکی نبودن ظاهر و باطن انسان را به گناه آلوده می‌کند.

وی با بیان این که مردم مراقب آبروی خود در دنیا و آخرت باشند، بیان داشت: دل شکستن دیگران یکی از گناهانی بوده که در دین اسلام مورد نهی واقع شده است.

امام جمعه موقت کرمان در خطبه دوم با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: مردم ایران در این چهل سال انقلاب اسلامی سختی‌های زیاد را تحمل کردند و مردم سعی نکنند راحت این انقلاب را به دشمن بدهند.

حجت الاسلام توکلی با توجه به این که انقلاب اسلامی سبب پیشرفت کشور در بسیاری از علوم شده است، اظهار داشت: ستون انقلاب رهبر و مردم هستند و هر وقت مردم پشت رهبری بودند، کشور در مقابل دشمن پیروز شده است.

وی ابراز داشت: شکست دادن داعش در منطقه یکی از کار‌های مهم انقلاب اسلامی شمرده می‌شود که سپاه قدس تواست با برنامه ریزی، داعش و دشمنان را از منطقه بیرون کند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که حضور به موقع مردم در صحنه‌ها سبب پیشرفت کشور بوده است، ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی‌ها سبب شده که دشمن نتواند به کشور ایران نگاه کند، زیرا حضور مردم در راهپیمایی‌ها و تجمعات، وحدت مردم را می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال دور کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی هستند و مردم وظیفه دارند با بصیرت تمام نقشه‌های دشمنان را از بین ببرند.

حجت الاسلام توکلی با بیان این که مدیریت جهادی کشور را در مقابل دشمنان محفوظ می‌کند، تصریح کرد: با وجود تمام تحریم‌ها کشور زمانی می‌تواند از بحران اقتصادی خارج شود که مدیریت جهادی رونق پیدا کند.

وی با توجه به این که از دور کردن مردم از انقلاب اسلامی هدف اول دشمن شمرده می‌شود، گفت: پشتیبانی ولی فقیه یکی از خصوصیات مردم در طول چهل سال انقلاب بوده که مردم به این وسیله دشمنان را از کشور خارج و آن‌ها را شکست داده اند.

امام جمعه موقت کرمان در پایان با اشاره به قدرت دفاعی ایران در منطقه، افزود: قدرت دفاعی ایران در طول چهل سال انقلاب به قدرت اول منطقه تبدیل شده است./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات