۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۹۱۷۷۷
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی:

اردوکشی سیاسی در فتنه برای براندازی نظام اسلامی بود

اردوکشی سیاسی در فتنه برای براندازی نظام اسلامی بود
امام جمعه موقت تهران گفت: کسانی که در فتنه 88 دخالت داشته‌اند باید پاسخگوی گناهانشان باشد مگر اینکه توبه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در تجمع 9 دی مردم ولایتمدار شهر همدان اظهار کرد: تاریخ انقلاب گواه این حقیقت است که اقتدار میهن اسلامی ما در سایه خون شهدا به دست آمده‌است و ایستادگی ملت ایران در این سال‌ها در نظامی که بارزترین نماد مردم‌سالاری دینی است عزت و اقتدار را برای کشور و ملت‌های مسلمان به‌دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه امروز تضعیف انقلاب اسلامی تضعیف امت اسلام است عنوان کرد: حماسه 9 دی از جمله توطئه‌های دشمن بود که با لطف خداوند متعال و درایت رهبر معظم انقلاب، بصیرت و زمان‌شناسی ملت ایران به فرصتی استثنائی تبدیل شد و برگ زرینی در تاریخ انقلاب گذاشت.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: فتنه 88 و اردوکشی سیاسی آن سال که برای لگد کردن جمهوریت نظام شکل گرفت با کدام اصل قابل دفاع است؛ کسانی که در این فتنه دخالت داشته‌اند باید پاسخگوی گناهانشان باشد مگر اینکه توبه کنند.

وی ضمن تأکید بر اینکه راه و روش رهبری در سال 88، مسیر انتخابات 92 را هموار کرد ادامه داد: اگر اسلام، ولایت فقیه و قانون اساسی مورد قبول کاندیداهای 88 بود پس چرا در برابر رأی رهبری و نظام بر مواضع غلط خود ایستادگی کردند؟ این با کدام اخلاق و درک سیاسی قابل دفاع است؟

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد تصریح کرد: فتنه‌88 سه مسأله مهم انتخابات ایران، مسائل هسته‌ای کشور و روابط و شرایط منطقه‌ای را هدف گرفته بود که با حضور و حمایت مردم در 9 دی دفع شد و اقتدار و امنیتی را که امروز شاهد هستیم به ارمغان آورده‌است.

وی تأکید کرد: امروز مردمی که دغدغه معیشت دارند و جوانانی که قلبشان برای رشد سیاسی، اخلاق و پاسداری از ارزش‌های اسلامی می‌تپد از مدیران انتظار قانونمداری دارند زیرا بی‌اعتنایی به قانون یعنی زیر پا گذاشتن منافع ملی و به تبع آن خدشه‌دار کردن منافع ملت عراق، سوریه، یمن و همه ملت‌های مسلمان که منافع راستین آنها با منافع جمهوری اسلامی ایران گره خورده‌است.

امام جمعه موقت تهران به حضور مخفیانه رئیس جمهور آمریکا در عراق اشاره و خاطرنشان کرد: این حضور خفت‌بار ترامپ در عراق و ملاقات در پستوها و اتاقک‌های مخفی همچنین تأکید او بر تحمیل هزینه 7 میلیون دلاری در جنگ منطقه‌ای و نتیجه نگرفتن‌های آمریکا گواه دیگری بر اقتدار جمهوری اسلامی است که تا مرزهای لبنان و سوریه پیشروی کرده‌است.

وی اضافه کرد: تحریم و فتنه، همواره در این کشور نتایج عکس داشته‌است به‌طوری که فتنه‌های از جنس فتنه 88 منجر به اقتدار و تکرار عظمت ایران شد و تحریم‌ها قدرت توفنده علمی و هسته‌ای کشور را بالاتر برد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد همچنین متذکر شد: ولی فقیه پاسدار حریّت و آزادی جمهوری اسلامی است و آنان که این جایگاه را تضعیف می‌کنند مطمئن باشند استقلال، امنیت و آزادی را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: ایران اسلامی علاوه بر اقنتدار مثال‌زدنی خود زیرساخت‌های اقتصادی، علمس و رفاهی بسیاری را در طول 4 دهه کسب کرده است که سرمایه بزرگی برای ساخت و پیشبرد آینده روشن این نظام است./979/پ310/ب1

ارسال نظرات