۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۸۹۱۸۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

دهه فجر تجلی عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان خواهد بود

حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که ملت بزرگ ایران اسلامی پیروز نهایی مبارزه با استکبار و استبداد جهانی خواهند بود، گفت: این مردم همیشه در صحنه دهه فجر امسال را به عرصه ای برای نمایش اقتدار و عظمت نظام اسلامی تبدیل خواهد کرد.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به در پیش بودن دهه چهارم پیروزی انقلاب بر ضرورت برنامه همه دستگاه ها و نهادهای اجرای به منظور تبیین صحیح دستاوردها و خدمات چهل ساله انقلاب تأکید کرد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر اقدامات و خدمات ارزشمند بسیاری به ملت ایران ارائه کرده است، افزود: دهه فجر امسال بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این که پیشرفته هایی که در چهار دهه اخیر انقلاب شاهد آن بودیم به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، بیان داشت: این دستاوردهای خیرکننده در سایه حضور و حمایت همه جانبه ملت بزرگ ایران به دست آمده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب تلاش می کنند این دستاوردها را نادیده بگیرند و فضایی سرشار از یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج کنند، خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال باید به تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام تبدیل شود.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که دشمن از پیشرفت و توسعه ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف عصبانی است و تلاش می کند به موانعی را پیش روی انقلاب قرار دهد، بیان داشت: اما دشمنان نظام باید بدانند که انقلاب اسلامی با قدرت مسیر اصلی خود را ادامه می دهد و اجازه کوچکترین دسیسه و توطئه به دشمنان نظام را نخواهد داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن در چهار دهه اخیر علیرغم همه تلاش ها و توطئه هایش علیه انقلاب شکست خورده و به بن بست تاریخی رسیده است، افزود: امروز به وضوح می بینیم که دشمنان نظام در پی شکست های متعدد در برابر ملت ایران همانند سال های ابتدای انقلاب دست به اقدامات جنایت کارانه در کشورمان می زنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به شهادت رساندن انسان های بی گناه نمی تواند ذره ای از اقتدار و عزت ملت ایران بکاهد بلکه عظمت و اقتدار این ملت را دو چندان خواهد کرد، بیان داشت: امروز ملت با بصیرت و انقلاب ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حاضر است و اجازه توطئه به اجانب و بیگانگان را نخواهد داد.

حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که ملت بزرگ ایران اسلامی پیروز نهایی مبارزه با استکبار و استبداد جهانی خواهند بود، خاطرنشان کرد: این مردم همیشه در صحنه دهه فجر امسال را به عرصه ای برای نمایش اقتدار و عظمت نظام اسلامی تبدیل خواهد کرد./۹۵۰/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات