۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۸۶۷۲۵
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد:

رمز برون‌رفت از مشکلات فعلی فعالیت بسیجی در همه عرصه‌ها است

رییس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: راهکار و رمز برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و فرهنگی موجود در کشور روحیه جهادی و فعالیت بسیجی در تمامی عرصه‌ها است.
حجت الاسلام هدایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در نشست با کارکنان بسیجی ادارات، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: بسیجیان، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس نقش خود را به شایستگی ایفا و جان خود را نثار انقلاب اسلامی کردند، ازاین‌رو باید همه ما قدردان نعمت بسیج و تفکر بسیجی باشیم.

حجت‌الاسلام هدایتی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه را کار بسیجی و روحیه جهادی در همه عرصه‌ها عنوان کرد و گفت: اگر هر یک از ما در هر جایگاهی که هستیم وظایف فردی، اجتماعی و اداری خود را بسیجی وار انجام دهیم قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد از بین رفتن موانع رشد و شکوفایی جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه معنا و مفهوم بسیج به پهنای همه هستی وجود است، اظهار داشت: بسیجی به معنای خدا گونه بودن، ذوب شدن در خدا و مسلمان بودن است و اگر بنا باشد برای اسلام و تشیع ردایی دوخته و آن را جلوه بدهیم، این مهم در بسیج خلاصه می‌شود.

حجت‌الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: دفاع و حمایت از اصول اسلامی ازجمله اساسی‌ترین فعالیت‌های بسیج است که در بافت درون هویتی آن وجود دارد، به همین دلیل جاذبه زمینی و دنیوی در بسیج با رویگردانی از دنیا و عدم دلدادگی به آن بی‌تأثیر است.

رییس تبلیغات اسلامی بجنورد در ادامه اشاره به برنامه‌های فرهنگی هفته بسیج در مساجد و حسینیه‌های این شهرستان، افزود: بیش از 30 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در هفته بسیج در شهرستان در حال برگزاری است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب و تعامل مسؤولان و مردم بتوانیم گام‌های عملی برای تحقق اهداف بسیج برداریم.

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی و فرهنگی با موضوعات روز جامعه، برگزاری محافل انس با قرآن در مناطق مختلف شهری و روستایی، اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی توسط بسیج مداحان و روحانیون شهرستان در مناطق ویژه فرهنگی و ... ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در بجنورد است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات