۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۸۶۵۹۸
امام جمعه بروجرد:

بسیج مقابل دشمن مقاوم و در برابر مردم متواضع است

امام جمعه بروجرد بسیج را نیروی مخلص و مردمی خواند که همواره با تبعیت از ولی فقیه گام برمی دارد و گفت: نیروی بسیجی باید در برابر دشمن مقاوم و در برابر مردم متواضع باشد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در اجتماع عظیم بسیجیان در سالن ورزشی ولایت این شهرستان گفت: بسیج نیروی مخلص و مردمی است.

وی با بیان ویژگی های بسیجیان افزود: بسیجیان در سایه روحیه ایثار، مجاهدت و بصیرت در همه عرصه ها به خوبی نقش آفرینی می کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام به عنوان بنده خالص پروردگار و پیغام رسان وحی ویژگی هایی دارد، خاطرنشان کرد: بسیجیان نیز باید با تأسی از این رفتار در خدمت به مردم گام بردارند.

وی در ادامه بصیرت و هوشیاری را رمز موفقیت بسیجیان عنوان کرد و اظهار داشت: بسیجیان با ورود به هر زمینه ای ابتدا باید بتوانند بصیرت خود را نسبت به مسائل بالا ببرند.

حجت الاسلام حسینی بصیرت افزایی را مانع انحراف نیروهای بسیجی خواند و اظهار داشت: نیروی بسیج با الگو گرفتن از پیامبر اسلام باید در برابر دشمنان اسلام سرسخت و مقاوم و در برابر مردم متواضع باشند.

وی به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ورود بسیج در هر عرصه ای نقش آفرین است و امروز نیز نیروهای بسیجی ما در عرصه سازندگی و در خدمت به مردم موفق عمل می کنند.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت تبیین و ترویج تفکر بسیجی در جامعه تأکید کرد و افزود: تفکر بسیجی باید بین نسل امروز جامعه نهادینه شود، نهادینه سازی تفکر بسیجی در خنثی سازی توطئه های دشمن و مقابله با آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی ضروری است./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات